NA LIDLOVIH BLAGAJNAH OD 1. JUNIJA NIČ VEČ PLASTIČNIH VREČK

V Lidlu Slovenija smo se odločili, da s 1. junijem na naših blagajnah ne bo več navadnih plastičnih vrečk. To je naš prvi korak k uresničevanju zaveze o zmanjševanju plastike, v okviru katere načrtujemo, da bomo pri svojem poslovanju do leta 2025 za 20 odstotkov zmanjšali uporabo plastičnih materialov ter da bo istega leta vsa plastična embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk izdelana na način, da jo bo mogoče 100-odstotno reciklirati ali ponovno uporabiti.

Od junija 2018 dalje boste lahko Lidlovi kupci na blagajni izbirali med različnimi papirnatimi vrečkami (s FSC certifikatom za papir iz trajnostnega vira), ki se jih lahko odloži med star papir ali na kompostnik.

V prodaji bodo ostale še trajne vrečke, izdelane iz reciklirane plastike, ter vrečke za zagotavljanje hladilne verige za toplotno občutljive izdelke. Kmalu bodo kot novost v ponudbo dodali tudi bombažno vrečko, ki bo izdelana v okviru pravične proizvodnje (Fairtrade).

»Z umikom navadnih plastičnih vrečk iz prodaje želimo dodati kamen v mozaiku trajnega zmanjšanja potrošnje plastičnih nosilnih vrečk, obenem pa kupcem ponuditi trajnostno alternativo. Prepričani smo, da bodo kupci naš ukrep pozdravili in s tem aktivno pripomogli k zmanjšanju odpadne plastične embalaže,« je ob tej priložnosti povedal Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija.

Fotografija je simbolična (Vir: thinkstockphotos.de)

Sočasno z umikom plastičnih vrečk z blagajn smo v Lidlu Slovenija po vzoru mednarodne skupine Lidl sprejeli zavezo, da bomo do leta 2025 zmanjšali uporabo plastičnih materialov v svojem poslovanju za 20 odstotkov. Zavezali smo se tudi, da bo do leta 2025 vsa embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk narejena iz plastičnih materialov, ki jih bo možno 100-odstotno reciklirati, obnoviti ali ponovno uporabiti.

K zmanjševanju in spremembam pri plastični embalaži bomo pristopili postopoma, vseskozi pa bomo imeli v mislih ohranjanje kakovosti izdelkov. Embalaža izdelka ima namreč tudi pomembno funkcijo – živilo varuje, podaljša rok uporabnosti in omogoča, da ostane neoporečno. Tudi pri prilagoditvah plastične embalaže bo to naše vodilo, saj želimo na vsakem koraku kupcem ponujati najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Okolju prijazne rešitve na področju embalaže bomo iskali v tesnem sodelovanju z dobavitelji.

Povej svoje mnenje:

Recimo plastiki NE – prinesimo svojo vrečko!

Plastika ima močen vpliv na življenje živali, saj se lahko zapletejo v plastične nosilne vrečke ali delce plastike pomotoma zamenjajo za hrano. Tako se ne morejo več prehranjevati, plavati, leteti, teči ali se razmnoževati.

V Lidlu Slovenija se pridružujemo pobudi IMAM SVOJO VREČKO!

Zmanjševanje porabe plastičnih materialov je eden izmed pomembnih ciljev, h kateremu stremimo v Lidlu Slovenija. Zato smo se z veseljem pridružili ozaveščevalni kampanji Ministrstva za okolje in prostor, ki želi opozoriti na negativne posledice pretirane potrošnje lahkih plastičnih nosilnih vrečk na okolje in nosi slogan »Imam svojo vrečko!«. Kampanja bo v trgovinah potekala v letošnjem septembru, v osnovnih šolah pa celo šolsko leto 2018/2019.

Več kot 5.200 otrok za manj zavržene hrane

Danes, 8. junija, se je zaključil projekt Hrana ni za tjavendan, ki smo ga že četrto leto zapored izvedli v sodelovanju s programom Ekošola. Letos je v projektu sodelovalo več kot 5.200 učencev in 150 mentorjev, sodelovale pa so tudi šole s prilagojenim programom. Na zaključnem dogodku smo nagradili ustanove, ki so pri tem dosegle najboljše rezultate.