Na Lidlovih policah v redni prodaji odslej tudi 100 % slovenska svinjina

Od četrtka, 14. junija, dalje bomo na Lidlovih policah v redni prodaji našim kupcem ponudili pakirano svinjino z izključno slovenskim poreklom. Lidl Slovenija tako kot prvi slovenski trgovec pod lastno blagovno znamko v redni prodaji ponuja svinjsko meso, ki z oznako »100 % slovensko« zagotavlja, da je bila žival rojena in vzrejena v Sloveniji, meso pa pripravljeno v slovenskih predelovalnih obratih.

Od četrtka, 14. junija, dalje bomo na Lidlovih policah v redni prodaji našim kupcem ponudili pakirano svinjino z izključno slovenskim poreklom. Lidl Slovenija tako kot prvi slovenski trgovec pod lastno blagovno znamko v redni prodaji ponuja svinjsko meso, ki z oznako »100 % slovensko« zagotavlja, da je bila žival rojena in vzrejena v Sloveniji, meso pa pripravljeno v slovenskih predelovalnih obratih.

V Lidlu Slovenija v sodelovanju s slovenskim dobaviteljem skrbimo za lokalno pridelavo mesa in skupaj s slovenskimi kupci podpiramo slovensko gospodarstvo.
Izdelki 100 % slovenskega svinjskega mesa so za lažje prepoznavanje označeni z zelenim znakom »100 % slovensko«. Naj dodamo, da je samooskrba s svinjino v Sloveniji nizka, leta 2016 je bila zgolj 34,7 %.

Povej svoje mnenje:

Naložite si vse tri knjižice Reciklirana kuharija!

V okviru natečaja Hrana ni za tjavendan, ki ga ponosno podpiramo že nekaj let zapored, smo doslej skupaj z Ekošolo pripravili že tri knjižice z enostavnimi, recikliranimi recepti ter jih poimenovali Reciklirana kuharija. Ker vemo, da tudi najbolj veščim kuharjem tu in tam zmanjka idej za pripravo jedi, tokrat vse tri knjižice objavljamo na enem mestu

Znan je Lidlov mladi vinar za leto 2018

Zaključila se je še ena sezona natečaja Lidlov mladi vinar – to je postal perspektivni 29-letni Martin Erzetič (Čarga 1767) iz Goriških Brd, ki je zmagal z vinom merlot, pozna trgatev. Med štiri finaliste so se poleg Erzetiča uvrstili še Peter Gönc iz Gönc Winery s sivim pinotom, Jakob Bizjak iz Domačije Bizjak s cabernet sauvignonom ter mlada vinarka Špela Štokelj iz Posestva Štokelj z vinom pinela.

Nova blagovna znamka Naše nam paše ponuja tradicijo s ščepcem sodobnosti

25. oktobra prihaja na naše police nova lastna blagovna znamka Naše nam paše, v katero smo združili izdelke lokalne proizvodnje preverjenih Lidlovih dobaviteljev. Skrbno smo izbrali 50 izdelkov, ki jih povezujemo z nostalgijo, s pristno domačim, jim dodali sodobno noto in jih tako postavili v vrvež modernega vsakdana. Nabor izdelkov bomo redno širili, saj želimo zadovoljiti čim več različnih okusov in našim strankam ponuditi izdelke blagovne znamke Naše nam paše za praktično vse priložnosti.

KUPCI POTRJUJEJO, DA SO NAŠI IZDELKI KAKOVOSTNI

Ker verjamemo v kakovost izdelkov naših blagovnih znamk in ker hkrati cenimo mnenje naših kupcev, smo raziskovalni hiši Ipsos naročili, naj izvedejo raziskavo kakovosti. kar 89 odstotkov vprašanih je izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično.

SKORAJ 50 NOVIH IZDELKOV NA LIDLOVI LOJTR’CI DOMAČIH

V Lidlu Slovenija tudi letos nadaljujemo z uspešnim projektom Lidlova Lojtr’ca domačih, namenjenemu podpori in razvoju domačega malega gospodarstva. Tokrat bomo na prodajne police postavili skoraj 50 prehranskih in kozmetičnih izdelkov 35 dobaviteljev iz vseh slovenskih regij. Izdelke povezuje izredna kreativnost, kombinacija tradicije in sodobnih trendov, trajnostna naravnanost ter skrbnost pri razvoju in proizvodnji. Izdelki bodo na voljo v vseh trgovinah Lidla Slovenija od ponedeljka, 5. marca, do razprodaje zalog.