Nova blagovna znamka Naše nam paše ponuja tradicijo s ščepcem sodobnosti

25. oktobra prihaja na naše police nova lastna blagovna znamka Naše nam paše, v katero smo združili izdelke lokalne proizvodnje preverjenih Lidlovih dobaviteljev. Skrbno smo izbrali 50 izdelkov, ki jih povezujemo z nostalgijo, s pristno domačim, jim dodali sodobno noto in jih tako postavili v vrvež modernega vsakdana. Nabor izdelkov bomo redno širili, saj želimo zadovoljiti čim več različnih okusov in našim strankam ponuditi izdelke blagovne znamke Naše nam paše za praktično vse priložnosti.

Novo lastno blagovno znamko smo predstavili z dogodkom v ljubljanski Švicariji v Tivoliju, kjer smo prvič zavrteli tudi oglas, ki bo osrednji element skorajšnje komunikacijske kampanje. Glasbena podlaga oglasa je namreč nekaj posebnega. Zanjo smo izbrali tri desetletja staro skladbo legendarnih bratov Avsenik Nesi me, nesi (Srečanje), ki se je doslej skrivala kot inštrumental. Danes je v izvedbi perspektivne mlade glasbenice Monike Avsenik zaživela v novi podobi in navdušila zbrane predstavnike medijev.

Dogodek je povezovala prikupna voditeljica Darja Gajšek, ki je v pogovoru z Valentinom Bufolinom, vodjo marketinga v podjetju Lidl Slovenija, in Rokom Gabrovškom, nabavnikom prehranskih izdelkov v podjetju Lidl Slovenija, razkrila podrobnosti projekta Naše nam paše in predstavila sodelovanje z Miro Šemič, največjo vinsko strokovnjakinjo pri nas. Priznana enologinja je namreč za naše kupce pripravila izbor vin iz Lidlove ponudbe, ki jih bomo odslej ponujali pod imenom Mira priporoča.

 

S projektom Naše nam paše smiselno nadgrajujemo Lidlovo Lojtr’co domačih z novim naborom slovenskih izdelkov, ki bodo stalnica na policah naših trgovin, ter tako še nadalje sledimo svoji zavezi podpore trajnostnega razvoja in lokalne proizvodnje.

Povej svoje mnenje:

Znan je Lidlov mladi vinar za leto 2018

Zaključila se je še ena sezona natečaja Lidlov mladi vinar – to je postal perspektivni 29-letni Martin Erzetič (Čarga 1767) iz Goriških Brd, ki je zmagal z vinom merlot, pozna trgatev. Med štiri finaliste so se poleg Erzetiča uvrstili še Peter Gönc iz Gönc Winery s sivim pinotom, Jakob Bizjak iz Domačije Bizjak s cabernet sauvignonom ter mlada vinarka Špela Štokelj iz Posestva Štokelj z vinom pinela.

Na Lidlovih policah v redni prodaji odslej tudi 100 % slovenska svinjina

Od četrtka, 14. junija, dalje bomo na Lidlovih policah v redni prodaji našim kupcem ponudili pakirano svinjino z izključno slovenskim poreklom. Lidl Slovenija tako kot prvi slovenski trgovec pod lastno blagovno znamko v redni prodaji ponuja svinjsko meso, ki z oznako »100 % slovensko« zagotavlja, da je bila žival rojena in vzrejena v Sloveniji, meso pa pripravljeno v slovenskih predelovalnih obratih.

KUPCI POTRJUJEJO, DA SO NAŠI IZDELKI KAKOVOSTNI

Ker verjamemo v kakovost izdelkov naših blagovnih znamk in ker hkrati cenimo mnenje naših kupcev, smo raziskovalni hiši Ipsos naročili, naj izvedejo raziskavo kakovosti. kar 89 odstotkov vprašanih je izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično.

SKORAJ 50 NOVIH IZDELKOV NA LIDLOVI LOJTR’CI DOMAČIH

V Lidlu Slovenija tudi letos nadaljujemo z uspešnim projektom Lidlova Lojtr’ca domačih, namenjenemu podpori in razvoju domačega malega gospodarstva. Tokrat bomo na prodajne police postavili skoraj 50 prehranskih in kozmetičnih izdelkov 35 dobaviteljev iz vseh slovenskih regij. Izdelke povezuje izredna kreativnost, kombinacija tradicije in sodobnih trendov, trajnostna naravnanost ter skrbnost pri razvoju in proizvodnji. Izdelki bodo na voljo v vseh trgovinah Lidla Slovenija od ponedeljka, 5. marca, do razprodaje zalog.

LIDLOV MLADI VINAR 2017 JE JERNEJ ŽORŽ IZ VIPAVSKE DOLINE

Letošnji natečaj Lidlov mladi vinar je zaključen. Na Slovenskem festivalu vin smo razglasili absolutnega zmagovalca natečaja – to je postal perspektiven mladi vinar Jernej Žorž iz Vinske kleti Žorž, ki je prepričal z vinom avtohtone slovenske sorte zelen.