Podpiramo Movember: z brki

Ob današnjem hitrem tempu življenja le redko pomislimo, da nas lahko na naši poti kar koli ustavi. Običajno se moški s tem še redkeje ukvarjajo kakor ženske, zato je še bolj pomembno, da spregovorimo o težavah in stresu moških. Z gibanjem Movember sodelujemo že četrto leto zapored in tudi letos želimo ozaveščati o moških zdravstvenih težavah. Letos ne samo med zaposlenimi, ampak tudi med našimi kupci.

Dobrodelno akcijo letos prvič širimo tudi med naše kupce, saj menimo, da ni pomembno, kakšne brke nosimo, če želimo podpirati movember. Zato šteje tudi, če so brki recimo … od jogurta. 🙂

lidl_movember2016_banner_1000x700_fb

Tako bomo v času med 7. in 30. 11. 2016 od vsakega prodanega navadnega litrskega tekočega jogurta Pilos 10 centov podarili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup tehničnih pripomočkov.

Svojo namero smo danes, 27. 10., predstavili tudi na novinarski konferenci, ki so jo predstavniki gibanja Movember, organizirali na UKC Ljubljana.

20161027_100013

Pri zbiranju sredstev bodo pomagali tudi zaposleni v Lidlu Slovenija

Kot doslej, smo v movembru pripravili aktivacijo tudi za sodelavce in sodelavke Lidla Slovenija. Moški bodo prejeli brošuro o raku na prostati in modih ter preventivi in zdravljenju, vsi skupaj, tudi sodelavke, pa nalepke z brki. Slednje bodo pripomoček za zbiranje dodatnih sredstev za gibanje Movember. Z brki, ki jih bodo vsi zaposleni prejeli od ambasadorjev zdravja v Lidlu Slovenija, se lahko fotografirajo in fotografijo pošljejo preko interne e-pošte. Za vsako prejeto fotografijo bo Lidl Slovenija dodatno prispeval kar 10 evrov donacijskih sredstev.

Tako zabavno je bilo med našimi sodelavci lani:

pravi-brki-5-zmanjsana

 

Organizator:

Movember Slovenija

Ajdovščina 1
Ljubljana, Slovenia

 

Kontakt:

Povej svoje mnenje:

Z MOVEMBRSKIMI AKTIVNOSTMI ZBRALI SKORAJ 9.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet, smo tudi letos podprli Gibanje Movember in jim pomagali širiti njihovo poslanstvo. Pretekli teden smo izvedli še sklepno dejanje – Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana smo predali donacijo v vrednosti 8.876 EUR, ki smo jih zbrali z različnimi internimi in eksternimi movembrskimi aktivnostmi.

Začenja se dobrodelni Movember v Lidlu Slovenija

V Lidlu Slovenija že šesto leto zapored podpiramo gibanje Movember in pomagamo širiti njegovo poslanstvo; ozaveščanje o skrbi zase ter o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Tudi letos smo k dobrodelnosti povabili naše kupce. Ob nakupu navadnega jogurta Pilos (500ml, 3.2% m.m.) bomo 10 centov namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

V NAJBOLJ BRKATEM MESECU ZBRALI SKORAJ 13.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

Tudi v letošnjem letu smo v Lidlu dokazali, da je mogoče z majhnimi koraki doseči velike cilje. V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet smo v najbolj brkatem mesecu, novembru, pomagali širiti poslanstvo Gibanja Movember ter z različnimi internimi in eksternimi dejavnostmi kupce ter zaposlene, predvsem moške, ozaveščali o skrbi za svoje zdravje. S skupnimi močmi smo zbrali skoraj 13.000 evrov, zbrana sredstva pa bodo namenjena nakupu tehnične opreme za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana, ki bo prav gotovo olajšala zdravljenje številnim bolnikom.

Movember tek: nadenimo si brke, podprimo Movember

V Lidlu Slovenija smo tudi letos generalni pokrovitelj 6. dobrodelnega Movember teka, ki bo Ljubljano spet ovil v brke. Na dogodku, ki se ga je lansko leto udeležilo več kot 400 tekačev, bo namesto tekmovanja v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost. Udeležijo se ga lahko vsi, ki želijo podpreti Movember gibanje in njegova ključna sporočila.

Gibanje Movember: od kdaj, zakaj in kako se je začelo

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o različnih boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Novembra torej na marsikaterem obrazu v znak podpore zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember. Tudi Lidlovci in Lidlovke smo podporniki Gibanja Movember.