Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

SODELOVANJE V AKCIJI USTAVI SE

Objavljeno:

14/06/2019

Deli:

V Lidlu Slovenija smo že leta 2012 sprejeli zavezo, da bomo na vseh ravneh podjetja celostno izvajali program Promocija zdravja. V letošnjem letu različne aktivnosti na tem področju povezujemo tudi z našo trajnostno pobudo ter spodbujamo Lidlovke in Lidlovce, da poskrbijo zase in tako začnejo ustvarjati boljši svet pri sebi.

LETOS POUDARJAMO POMEMBNOST SKRBI ZASE

Prek rokovnika za leto 2019 smo zaposlenim želeli sporočiti, naj si vzamejo čas zase, se poslušajo in ne zatirajo svojih čustev, želja ali ambicij. Posamezni oddelki v pisarnah tako uvajajo tihe urice, ko za eno uro v dnevu zmanjšajo komunikacijo na minimum in opravljajo delo bolj osredotočeno. O skrbi zase smo komunicirali tudi z novoletnim darilom – brisačko s posebnim napisom. Pa tudi letošnji družinski dan in piknik sta namenjena ozaveščanju o pomembnosti skrbi zase.

AMBASADORJI ZDRAVJA SKRBIJO ZA PROMOCIJO ZDRAVJA

V okviru programa Promocija zdravja izvajamo vrsto ukrepov in uresničujemo načrte za aktivnosti na področju preventive, zdravega prehranjevanja, varstva pri delu, spodbujanja gibanja in aktivnega življenja, obvladovanja negativnih dejavnikov stresa

ter krepitve dobrih odnosov na delovnem mestu. Vsaka poslovna enota in oddelek imata svojega ambasadorja zdravja, ki sodelavce spodbuja k zdravemu načinu življenja. Ta za njih denimo vsak mesec pripravi sadje za sadni dan, jih povabi k skupinskemu udejstvovanju na športnih dogodkih in z njimi deli znanje, ki ga je pridobil na dnevu ambasadorjev zdravja. Prav naši zaposleni so tisti, ki so izrazili željo, da podjetje zanje poravna prijavnino na Oviratlon, ki se ga bo letos udeležilo kar 80 tekačev, 30 več kot lani.

POMEMBNO SE JE POGOVARJATI

Hkrati se zavedamo, kako pomembno je, da ima zaposleni možnost pogovora s strokovnjakom ali svojim nadrejenim, da tako reši morebitne konfliktne situacije, dobi odgovore na preprosta operativna vprašanja ali želje. Zato smo uvedli naslednje možnosti:

  • novozaposleni se lahko o vseh vprašanjih o novem delovnem okolju pogovori s svojim botrom;
  • zaposlenim je ob osebni stiski za anonimno telefonsko svetovanje brezplačno na voljo zunanji psiholog;
  • zaupnica zaposlenih za reševanje težavnih situacij v delovnem okolju;
  • mentorstvo na delovnem mestu;
  • letni razvojni pogovor z nadrejenim.

POSLUŠAMO IN PREIZKUŠAMO IDEJE NAŠIH ZAPOSLENIH

Vsakemu zaposlenemu njegovo delovno mesto omogoča neposreden vpogled v delovne procese, ki jih je vedno mogoče izboljšati ali nadgraditi. Lidlovke in Lidlovci so zakladnica znanja in zato smo letos uvedli Genijalca, kjer iščemo predvsem predloge, kako bi povečali učinkovitost ali prodajo, z namenom ohraniti uspešnost podjetja. Tudi sicer na intranetu zbiramo ideje in pobude, ki so lahko vezane na počutje na delovnem mestu, tehnične izboljšave ali karkoli tretjega.

Kot podjetje torej povemo, kako lahko posameznik izrazi, kaj ga teži, kaj si želi ali kakšne ideje ima. Na podlagi tega potem dejansko iščemo rešitve in dokazujemo, da je vse, kar je povedano, tudi slišano. Zavedamo se namreč nujnosti dvosmerne komunikacije.

FLEKSIBILNOST ZA VEČJE ZADOVOLJSTVO

Enkrat letno med zaposlenimi izvajamo raziskavo Utrip, kjer anonimno iščemo iskrene odgovore za vpogled v zadovoljstvo zaposlenih. Na podlagi rezultatov nato iščemo učinkovite izboljšave za uspešno nadaljevanje dobrih praks. Ena največjih želja, ki smo jih zaznali v raziskavah mnenja zaposlenih, je bila, da bi tudi zaposleni v pisarnah imeli fleksibilnejši delovni čas. Tako smo s 1. junijem 2016 uvedli fleksibilen delovni čas – Lidlov O(w)n Time z namenom lažjega usklajevanja službe in zasebnega življenja. Z malce nenavadnim poimenovanjem želimo poudariti, da ta projekt zaposlenim daje večjo možnost, da si svoj delovnik krojijo sami. Zaposlenim v upravi je za lažje usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja enkrat tedensko na voljo tudi Own office, tj. možnost dela od doma, ki omogoča fleksibilnejšo delovno okolje.

RADI SE SPOZNAVAMO

Lani smo na intranetu izvedli raziskavo o branosti internega glasila Štacunar. Rezultati so pokazali, da si zaposleni želijo izvedeti več o sodelavcih in več nagradnih iger. Na podlagi tega smo v naš mesečnik vključili redni rubriki Ekipa se predstavi in

Spoznajmo se; v tej zadnji predstavimo sodelavca, ki se v prostem času ukvarja s kakšno zanimivo dejavnostjo. Lani pa smo na intranetu poleg rubrike Oddelek se predstavi uvedli še tedenske nagradne kvize in tudi sicer povečali število nagradnih iger.

KARTICA UGODNOSTI ZA PROSTI ČAS

Na predlog zaposlenih smo uvedli tudi Lidlovo kartico ugodnosti. Vsak zaposleni prejme dve kartici – zase in za svojega parterja, z njo pa ima dostop do številnih ugodnosti pri parterjih podjetja, ki jih dvakrat letno predlagajo sami zaposleni. Če se naša ekipa v tehnični nabavi potem dogovori za popust, seznam parterjev dvakrat letno dopolnimo z novimi ponudniki.

V letošnjem letu na različne načine povečujemo zavedanje sodelavcev o pomenu skrbi zase in svoje zdravje ter ustvarjamo okolje, v katerem ima vsak zaposleni priložnost biti del sprememb in možnost, da si reče: »Ustavi se!«, ko je to potrebno.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Lidlov mladi vinar    Poslovni partnerji22. 12. 2022 By boljsisvet@lidl.si

DANJELA ŠIBAV JE PRVA MLADA VINARKA SLOVENIJE 2022

10. natečaj Mladi vinar Slovenije se je z razglasitvijo absolutne zmagovalke uradno zaključil. Prvič v zgodovini natečaja je naziv najboljše med slovenskimi vinarskimi upi osvojila vinarka, in sicer Danjela Šibav iz Goriških Brd.
Preberi več + Aktualno    Lidlov mladi vinar    Poslovni partnerji14. 09. 2022 By boljsisvet@lidl.si

KDO BO POSTAL NOVA SLOVENSKA VINARSKA ZVEZDA?

Lidl Slovenija skupaj z Vinskim univerzumom že deseto leto zapored prireja natečaj Mladi vinar Slovenije. Tudi tokrat k sodelovanju vabimo perspektivne mlade vinarje, ki samostojno pridelujejo vino in želijo svoj izdelek predstaviti širši Sloveniji.
Preberi več + Aktualno    Lidlov mladi vinar    Poslovni partnerji27. 01. 2022 By boljsisvet@lidl.si

MLADI VINAR SLOVENIJE 2021 JE JAKOB BIZJAK

Po tesni bitki med tremi super finalisti natečaja Mladi vinar Slovenije je naziv najboljšega mladega vinarja prejel Jakob Bizjak s svojim belim vinom Chardonnay. Partnerja projekta Lidl Slovenija in Vinski univerzum smo tako uspešno zaključili že deveti natečaj za perspektivne mlade slovenske vinarje, na katerem se je letos pomerilo 30 vin. Zmagovalno vino bo v začetku pomladi umeščeno na police vseh naših Lidlovih trgovinah po celi Sloveniji.
TOP