V Lidlu Slovenija odpiramo police za manjše slovenske dobavitelje

V Lidlu Slovenija smo se odločili, da ponudimo roko sodelovanja slovenskim pridelovalcem, podjetnikom in obrtnikom ter vsi ostalim, ki ustvarjajo butične izdelke. Zato smo zasnovali projekt Lidlova Lojtr’ca domačih in jih povabili, da se prijavijo na razpis, preko katerega si lahko zagotovijo edinstveno priložnost za izbor ter umestitev svojega izdelka na police Lidlovih trgovin.

Izbor izdelkov bo do konca novembra opravila strokovna komisija, izbranim izdelkom pa bo Lidl Slovenija zagotovil celovito promocijo in prodajo v svojih trgovinah že v začetku naslednjega leta.

V Lidlu Slovenija že od vsega začetka svojega poslovanja tesno sodelujejo s slovenskimi dobavitelji. Danes jih je že več kot 70, nekaterim pa je preko Lidla Slovenija uspelo prodreti tudi na tuje trge. Projekt Lidlova Lojtr’ca domačih pa gre še korak dlje. »S projektom Lidlova Lojtr’ca domačih svoje police odpiramo manjšim proizvajalcem butičnih izdelkov. Omogočiti jim želimo, da razširijo svoj posel na preprost način, brez velikih investicij in naporov. Njihovi izdelki bodo obogatili naše police, mi pa jim bomo razširili prodajno mrežo in tržili njihovo blagovno znamko«, je ob začetku razpisa povedal Andrej Vouk, direktor nabave v Lidlu Slovenija, ki bo tudi sodeloval v komisiji za izbor izdelkov.

lidl_lojtrcadomacih_citylight_118x175_fant

Zainteresirani se lahko na razpis prijavijo do 11. novembra preko spletne strani  www.lojtrcadomacih.si, njihove izdelke pa bo ocenila in izbrala strokovna komisija. Že v začetku naslednjega leta bodo izbrani izdelki manjših slovenskih proizvajalcev na voljo kupcem v Lidlovih trgovinah.

Kako sodelovati na razpisu Lidlova Lojtr’ca domačih

V razpisu lahko sodelujejo vsi mali proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki lahko dobavijo okvirno 1.000 kosov svojega izdelka in še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V poštev pridejo katerikoli butični izdelki, za katere prijavitelji verjamejo, da bi lahko obogatili Lidlovo ponudbo in bili posebno zanimivi za kupce. Na spletni strani www.lojtrcadomacih.si je na voljo prijavni obrazec, ki ga prijavitelj izpolnjenega skupaj z 10 vzorci svojega izdelka pošlje po pošti ali osebno prinese na sedež podjetja Lidl Slovenija v Komendo (Pod lipami 1, 1218 Komenda). To morajo storiti najkasneje do 11. novembra, nato pa bo strokovna komisija do konca novembra predlagane izdelke ocenila in izbrala tiste, ki bodo na policah Lidlovih trgovin že v začetku naslednjega leta.

lidl_lojtrcadomacih_billboard_336x238_punca

»Verjamemo, da po vseh koncih Slovenije nastajajo edinstveni izdelki, ki so plod navdiha, predanosti in velike ustvarjalnosti butičnih proizvajalcev. Vendar zaradi premajhne prepoznavnosti in prodajne mreže ne dosežejo večjega števila kupcev. V Lidlu Slovenija želimo s projektom Lidlova Lojtr’ca domačih pomagati prav malim proizvajalcem pri njihovi promociji in prodaji izdelkov ter jim na ta način omogočiti, da stopijo klin višje na »lojtr’ci uspeha«, vse potencialne kandidate za prijavo na razpis nagovarja Andrej Vouk.

Projekt Lidlovo Lojtr’co domačih bodo v Lidlu Slovenija nadaljevali tudi v prihodnjih letih in si prizadevali, da potencialnim manjšim slovenskim dobaviteljem odprejo pot tako na domačem kot na tujih trgih.

 

Povej svoje mnenje:

SKORAJ 50 NOVIH IZDELKOV NA LIDLOVI LOJTR’CI DOMAČIH

V Lidlu Slovenija tudi letos nadaljujemo z uspešnim projektom Lidlova Lojtr’ca domačih, namenjenemu podpori in razvoju domačega malega gospodarstva. Tokrat bomo na prodajne police postavili skoraj 50 prehranskih in kozmetičnih izdelkov 35 dobaviteljev iz vseh slovenskih regij. Izdelke povezuje izredna kreativnost, kombinacija tradicije in sodobnih trendov, trajnostna naravnanost ter skrbnost pri razvoju in proizvodnji. Izdelki bodo na voljo v vseh trgovinah Lidla Slovenija od ponedeljka, 5. marca, do razprodaje zalog.

Žirija izbrala izdelke za Lidlovo Lojtr’co domačih

Na sedežu Lidla Slovenija se je pred nekaj dnevi sestala strokovna komisija in ocenila prispele izdelke na letošnji razpis Lidlova Lojtr’ca domačih. Tokrat je bilo prijavljenih več kot 200 izdelkov, strokovna komisija, ki so jo sestavljali kuharski mojster Tomaž Kavčič, televizijska voditeljica Mojca Mavec in izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija Akos Szilagyi, pa je na koncu izbrala 50 izdelkov, ki se bodo čez nekaj mesecev predstavili na Lidlovih policah. Žirija je ugotovila, da so dobavitelji letos prijavili še bolj inovativne izdelke kot lani.

Izjemno uspešen projekt Lidlova Lojtr’ca domačih se nadaljuje

Za ponovitev projekta Lidlova Lojtr’ca domačih smo se odločili po izjemnem odzivu v lanskem letu, ko je bilo nanj prijavljenih več kot 500 izdelkov. To jesen tako k sodelovanju v projektu ponovno vabimo male slovenske podjetnike in proizvajalce, ki ustvarjajo kulinarične specialitete in druge butične izdelke. Izbrani domači proizvajalci se bodo s svojimi edinstvenimi in kakovostnimi izdelki na naših policah predstavili v začetku naslednjega leta.