Z MOVEMBRSKIMI AKTIVNOSTMI ZBRALI SKORAJ 9.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet, smo tudi letos podprli Gibanje Movember in jim pomagali širiti njihovo poslanstvo. Pretekli teden smo izvedli še sklepno dejanje – Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana smo predali donacijo v vrednosti 8.876 EUR, ki smo jih zbrali z različnimi internimi in eksternimi movembrskimi aktivnostmi.

Donacija bo olajšala zdravljenje in življenje številnim bolnikom

V UKC Ljubljana so se zbranega zneska zelo razveselili, saj ga bodo porabili za nakup prepotrebne tehnične opreme za oddelek urologije. »Lidl Slovenija že nekaj let kot družbeno odgovorno podjetje sodeluje v aktivnostih, s katerimi opozarjajo na nevarnosti rakavih obolenj. Z njihovo pomočjo  smo zbrali zavidljivo vsoto za UKC Ljubljana in obenem ljudem posredovali pomembna preventivna opozorila in znanja, ki so potrebna pri prepoznavanju problemov raka na prostati«, je ob sklepnem movembrskem dejanju, predaji donacije, povedal mag. Franc Hočevar, predsednik Društva uroloških bolnikov Slovenije, ki se je pred leti tudi sam uspešno spopadel s to zahrbtno boleznijo.

Brki, ozaveščanje in dobrodelnost v Lidlu Slovenija

K dobrodelnosti smo tudi letos povabili naše kupce, saj smo od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana. Tako kot prejšnja leta, smo ponovno podprli najbolj brkati tek v mestu, Movember tek, se do solz nasmejali na tradicionalni MoImpro predstavi in naše sledilce na družbenih omrežjih s pomočjo vplivnežev Davida Urankarja, Andraža Andrejca in Jureta Marolta na zabaven način ozaveščali o pomenu moškega zdravja in skrbi zase. Pozabili pa nismo niti na naše zaposlene. Zanje smo novembra pripravili dobrodelni natečaj za Lidlovega naj brkača, v okviru katerega so z vsako poslano fotografijo sebe z brki prispevali 10 EUR v skupni donacijski sklad za UKC Ljubljana.

Povej svoje mnenje:

Ustavi se in se nam pridruži pri reševanju izzivov

V Lidlu Slovenija bomo v avgustu v sklopu vseslovenske akcije Ustavi se, ki letos v ospredje postavlja komunikacijo, dejavni na svojem Instagram profilu. Dragocene izkušnje in nasvete o izzivih, ki nam jih prinaša (ne)komunikacija, bodo vsak teden z nami delili ambasadorji akcije Ustavi se.

Trkaj pripravlja himno športnikov invalidov

Raperja Trkaja v poletnih mesecih navdihujejo športniki invalidi. V sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije-Paralimpijskim komitejem (ZŠIS-PK) in nami pripravlja posebno pesem – himno o športnikih invalidih, njihovi neustavljivi motivaciji in moči ter dosežkih, s katerimi premikajo meje – tudi v glavah drugih ljudi. Trkaj se je s športniki invalidi v poletnih dneh srečal, se preizkusil v košarki na vozičkih in z njimi spregovoril o njihovem dojemanju invalidnosti, motivaciji ter pomenu športa v njihovem življenju.

SODELOVANJE v akciji Ustavi se!

V Lidlu Slovenija smo že leta 2012 sprejeli zavezo, da bomo na vseh ravneh podjetja celostno izvajali program Promocija zdravja. V letošnjem letu različne aktivnosti na tem področju povezujemo tudi z našo trajnostno pobudo ter spodbujamo Lidlovke in Lidlovce, da poskrbijo zase in tako začnejo ustvarjati boljši svet pri sebi.

229 brezskrbnih morskih dni za otroke

Huraaaa!!! Skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) peljemo na morje otroke, ki živijo v pomanjkanju. 229 brezskrbnih počitniških dni bomo omogočili otrokom s posebnimi potrebami, ki potrebujejo spremljevalca.