Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

Z MOVEMBRSKIMI AKTIVNOSTMI ZBRALI SKORAJ 9.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

Objavljeno:

15/01/2019

Deli:

V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet, smo tudi letos podprli Gibanje Movember in jim pomagali širiti njihovo poslanstvo. Pretekli teden smo izvedli še sklepno dejanje – Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana smo predali donacijo v vrednosti 8.876 EUR, ki smo jih zbrali z različnimi internimi in eksternimi movembrskimi aktivnostmi.

Donacija bo olajšala zdravljenje in življenje številnim bolnikom

V UKC Ljubljana so se zbranega zneska zelo razveselili, saj ga bodo porabili za nakup prepotrebne tehnične opreme za oddelek urologije. »Lidl Slovenija že nekaj let kot družbeno odgovorno podjetje sodeluje v aktivnostih, s katerimi opozarjajo na nevarnosti rakavih obolenj. Z njihovo pomočjo smo zbrali zavidljivo vsoto za UKC Ljubljana in obenem ljudem posredovali pomembna preventivna opozorila in znanja, ki so potrebna pri prepoznavanju problemov raka na prostati«, je ob sklepnem movembrskem dejanju, predaji donacije, povedal mag. Franc Hočevar, predsednik Društva uroloških bolnikov Slovenije, ki se je pred leti tudi sam uspešno spopadel s to zahrbtno boleznijo.

Brki, ozaveščanje in dobrodelnost v Lidlu Slovenija

K dobrodelnosti smo tudi letos povabili naše kupce, saj smo od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana. Tako kot prejšnja leta, smo ponovno podprli najbolj brkati tek v mestu, Movember tek, se do solz nasmejali na tradicionalni MoImpro predstavi in naše sledilce na družbenih omrežjih s pomočjo vplivnežev Davida Urankarja, Andraža Andrejca in Jureta Marolta na zabaven način ozaveščali o pomenu moškega zdravja in skrbi zase. Pozabili pa nismo niti na naše zaposlene. Zanje smo novembra pripravili dobrodelni natečaj za Lidlovega naj brkača, v okviru katerega so z vsako poslano fotografijo sebe z brki prispevali 10 EUR v skupni donacijski sklad za UKC Ljubljana.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Brkati november01. 11. 2022 By boljsisvet@lidl.si

BRKATI NOVEMBER V LIDLU SLOVENIJA: STE VEDELI, DA VAM 30 SEKUND LAHKO REŠI ŽIVLJENJE?

V Lidlu Slovenija novembra nadaljujemo osveščanje o skrbi za preventivo. Če smo oktobra namenili pozornost ženskam, je v novembru čas, da se posvetimo zdravju moških. Moške želimo še posebej opozoriti na preventivo raka na prostati in raka na modih. S tem namenom tudi letos nadaljujemo s projektom Brkati november, ki tudi letos sporoča: »Ne pozabi na jajca!«
Preberi več + Aktualno    Brkati november17. 12. 2021 By boljsisvet@lidl.si

V SKLOPU BRKATEGA NOVEMBRA DONACIJA 5.500 EUR DRUŠTVU ONKOMAN

V Lidlu Slovenija smo ob uspešnem zaključku projekta Brkati november donirali 5,500 EUR Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet smo ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Tudi tokrat smo nagovarjali s sloganom: »Ne pozabi na jajca!«.
Preberi več + Aktualno    Brkati november01. 11. 2021 By boljsisvet@lidl.si

BRKATI NOVEMBER V LIDLU SLOVENIJA: TUDI LETOS NE POZABITE NA JAJCA

Že deveto leto zapored v Lidlu Slovenija podpiramo aktivnost v sklopu brkatega novembra, kjer v ospredje postavljamo pomen preventive in samopregledovanja, tudi tokrat s sloganom: »Ne pozabi na jajca!«. Z nakupom BIO jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše bomo namreč v novembru, od vsake prodane škatle jajc namenili 10 centov Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. Z OnkoManom sodelujemo že tretje leto in letos smo naboru dobrodelnih izdelkov dodali še slovenske jedilne buče hokaido. Od vsakega prodanega kilograma bomo prav tako donirali 10 centov v skupno donacijo OnkoManu.
TOP