Za nakup simulatorja operacij Lidl Slovenija doniral 8.000 eur

Lidl Slovenija je v sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet v sodelovanju z društvom OnkoMan v letošnjem novembru aktivno skrbel za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja.

Lidl Slovenija je z različnimi eksternimi in internimi aktivnostmi v sklopu ‘Brkatega novembra’ zbralo 8.000 EUR, ki so jih podarili Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za nakup simulatorja operacij benigne hiperplazije prostate in raka na sečnem mehurju.

Pomembna je preventiva

Društvo OnkoMan je poskrbelo, da je bilo novembra v Sloveniji »brkato vzdušje«. Kot uvod v letošnji brkati november so prvi novembrski ponedeljek organizirali tiskovno konferenco v Splošni bolnišnici Slovenj Gradec. Predstavniki društva in specialisti so se pogovarjali o stanju slovenske urologije in ozaveščanju moških. Poleg ozaveščanja o moškem zdravju je bil poudarek na zgodnjem odkrivanju in pravočasnemu zdravljenju raka na prostati ter raka na modih.

Tiskovna konferenca je potekala v Splošni bolnišnici Slovenj Gradec

Prav tako je društvo OnkoMan v športnem centru Reebok CrossFit Ljubljana zaznamoval najbolj brkati mesec ter se skupaj s člani in podporniki preizkusil v izzivu “RCL ‘MA JAJCA. Pripravili so 12 urni WOD, ki je bil težavnostno primeren za različne ciljne skupine. Čez dan se je zvrstilo več treningov. Dogodka so se udeležili tudi športniki invalidi iz Zveze za šport invalidov Slovenije, ki jo že nekaj let podpira Lidl Slovenija: tandem Dragar-Porenta, ročni kolesar Anej Doplihar in trener Luka Kovic. S trenažerjem in ročnim kolesom so obiskovalcem prikazali trening parakolesarjev.

S trenažerjem in ročnim kolesom so obiskovalcem prikazali trening parakolesarjev.

12 urni WOD je bil težavnostno primeren za različne ciljne skupine.

Predzadnjo nedeljo v novembru so v SiTi Teatru, v Ljubljani pripravili dobrodelno gledališko komedijo »Slovenec in pol«. Predstava, ki je bila razprodana, je ob koncu moške opomnila na skrb za zdravje. Zadnji ponedeljek v novembru pa so zaključili s predavanjem v Fiztone centru v Ljubljani.

Ne pozabi na jajca

Lidl Slovenija je november zaznamoval dobrodelno: v novembru je od vsake prodane škatle BIO svežih jajc namenil 10 centov društvu OnkoMan. BIO sveža jajca, ki so bila opremljena z nalepkami ‘Ne pozabi na jajca‘ , so nekoliko hudomušno nagovarjala kupce k skrbi za svoje zdravje in k večji preventivi.

Statistike namreč kažejo, da moški še vedno premalo pozornosti posvečajo svojemu zdravju in preventivi. Prav tako so v Lidlu Slovenija za svoje sledilce na družbenih omrežjih pripravili prav posebno kampanjo, v okviru katere so s pomočjo Davida Urankarja, Alena Podlesnika in Andraža Andrejca sledilce na zabaven način ozaveščali o pomenu skrbi za svoje zdravje in dobro počutje.

Veselje ob predaji donacije. Z desne proti levi: prim. Darija Strah spec. ginekologije in porodništva, strokovna sodelavka Društva OnkoMan, Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija, Gregor Pirc, predsednik društva OnkoMan in Kornelija Kamenik, sodelavka korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija.

Skupni znesek donacije, 8.000 evrov, so v Lidlu Slovenija zbrali z internimi in eksternimi aktivacijami, v društvu Onkoman pa so bili prispevka veseli: »Izredno nas veseli, da smo s podporo donacije Lidla Slovenija korak bližje nakupu urološkega simulatorja operacij, ki je namenjen izobraževanju urologov. Izobraževanje na simulatorju omogoča zmanjšanje medoperativnih zapletov (manjša izguba krvi, manj perforacij sečnega mehurja…), ter hitrejši odpust v domačo oskrbo. Kar je ključno pa je, da je namenjen tako bolnikom kot bolnicam, na voljo pa bo v vseh slovenskih bolnišnicah, saj je premičen. Iskrena hvala Lidlu za srčnost in uspešno sodelovanje« je ob prevzemu donacije, sklepnem dejanju brkatega novembra, povedal Gregor Pirc, predsednik društva.

BIO sveža jajca, ki so bila opremljena z nalepkami ‘Ne pozabi na jajca‘.

 

Povej svoje mnenje:

Napolnili smo skoraj 70 košar za ljudi v stiski

V šesti akciji zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala do nedelje, 5. januarja, smo skupno v naših trgovinah s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili skoraj 70 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.

Postavili smo zbiralne košare za ljudi v stiski

Posamezniki in družine, ki živijo v pomanjkanju, to najbolj občutijo prav v prazničnem času. Zato letos že šesto leto zapored vabimo svoje kupce, da se pridružijo akciji zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki smo jo začeli s ponedeljkom, 2. decembrom.

Brkati november v znamenju dobrodelnosti in preventive

V Lidl Slovenija letos v sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet kot podpornik sodelujemo z društvom OnkoMan, ki zbira sredstva za nakup simulatorja operacij benigne hiperplazije prostate in raka na sečnem mehurju.

Ljubitelji kosmatincev naredili dobrodelne Korake za tačke

Zavod Naš kuža je ob podpori Lidla Slovenija in naše trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet pripravil dogodek Koraki za tačke. Že četrto leto zapored smo se v prijetnem vzdušju družili in sprehajali ljubitelji kosmatincev, ki smo obenem zbirali sredstva za različna društva in organizacije za pomoč živalim, s katerimi sodeluje Zavod Naš kuža.