Začenja se dobrodelni Movember v Lidlu Slovenija

V Lidlu Slovenija že šesto leto zapored podpiramo gibanje Movember in pomagamo širiti njegovo poslanstvo; ozaveščanje o skrbi zase ter o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Tudi letos smo k dobrodelnosti povabili naše kupce. Ob nakupu navadnega jogurta Pilos (500ml, 3.2% m.m.) bomo 10 centov namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o boleznih moških. Predvsem o rakih prostate in mod ter duševnem zdravju in preprečevanju samomorov. Prepoznavni mesec, ko kampanja doživi svoj vrhunec, je november. Na marsikaterem obrazu takrat zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember.

MOVEMBRSKE AKTIVNOSTI

V Sloveniji bodo ves november potekale številne aktivnosti, med katerimi sta prav gotovo najbolj poznani in priljubljeni Mo-impro Lidl predstava, ki bo letos 16. novembra v KUD Franceta Prešerna v Ljubljani ter tradicionalni brkati Movember tek, ki ga podjetje Pulz Šport in Gibanje Movember ob podpori Lidla Slovenija organizirata zadnjo soboto v mesecu24. novembra.

BRKATO TUDI NA INSTAGRAMU IN MED ZAPOSLENIMI V LIDLU SLOVENIJA

Kot je že v navadi, smo v Lidlu Slovenija tudi letos k dobrodelnosti povabili naše sodelavce. Moške predstavnike smo pozvali, da v znak podpore Movembru za en emsec odložijo brivske aparate in konec meseca s poslano fotografijo svojih brk sodelujejo v zabavnem natečaju za Lidlovega naj brkača. Podjetje pa bo od vsake poslane fotografije 10€ namenilo Kliničnemu oddelku za urologijo v UKC Ljubljana.

Kot novost smo letos zasnovali še prav posebno kampanjo na družbenem omrežju instagram, kjer bomo skupaj z influencerji Davidom Urankarjem, Andražem Andrejcem (blog Kdor to bere) in Juretom Maroltom (blog Ljubki nesmisel) skozi zabavne izzive iskali odgovor na vprašanje “Kdo je pravi moški?” in moške opominjali na pomen skrbi zase in za svoje zdravje. Njihove izzive lahko spremljate vsako soboto med 3. 11. in 24. 11. na našem instagram profilu.

Povej svoje mnenje:

URI Soča gostil Parafest

Zveza za šport invalidov Slovenije – Paralimpijski komite, URI – Soča ter Lidl Slovenija so za paciente na URI – Soča, mlade invalide in ostale obiskovalce pripravili PARAFEST – dan športa invalidov. Na dogodku so uspešni športniki invalidi in paralimpijci predstavili najbolj priljubljene parašporte, ki so jih lahko obiskovalci preizkusili.

Z MOVEMBRSKIMI AKTIVNOSTMI ZBRALI SKORAJ 9.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet, smo tudi letos podprli Gibanje Movember in jim pomagali širiti njihovo poslanstvo. Pretekli teden smo izvedli še sklepno dejanje – Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana smo predali donacijo v vrednosti 8.876 EUR, ki smo jih zbrali z različnimi internimi in eksternimi movembrskimi aktivnostmi.

NAPOLNILI SMO 79 KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

V peti akciji zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala do nedelje, 6. januarja, smo skupno v naših trgovinah s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili 79 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.

Na Teku božičkov zbrali skoraj 3.700 EUR za rdeče noske klovne zdravnike

Ljubljanski Tivoli so v petek preplavili dobri možje, ki so na dobrodelnem pohodu in teku božičkov združili rekreacijo in dobrodelnost ter zbirali sredstva za dober namen. Lidl Slovenija je na dogodku prvič sodeloval kot glavni sponzor, da pa se je nabralo še več sredstev za Rdeče noske klovne zdravnike, smo za vsakega udeleženca dodali 1 EUR.