Začenja se dobrodelni Movember v Lidlu Slovenija

V Lidlu Slovenija že šesto leto zapored podpiramo gibanje Movember in pomagamo širiti njegovo poslanstvo; ozaveščanje o skrbi zase ter o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Tudi letos smo k dobrodelnosti povabili naše kupce. Ob nakupu navadnega jogurta Pilos (500ml, 3.2% m.m.) bomo 10 centov namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o boleznih moških. Predvsem o rakih prostate in mod ter duševnem zdravju in preprečevanju samomorov. Prepoznavni mesec, ko kampanja doživi svoj vrhunec, je november. Na marsikaterem obrazu takrat zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember.

MOVEMBRSKE AKTIVNOSTI

V Sloveniji bodo ves november potekale številne aktivnosti, med katerimi sta prav gotovo najbolj poznani in priljubljeni Mo-impro Lidl predstava, ki bo letos 16. novembra v KUD Franceta Prešerna v Ljubljani ter tradicionalni brkati Movember tek, ki ga podjetje Pulz Šport in Gibanje Movember ob podpori Lidla Slovenija organizirata zadnjo soboto v mesecu24. novembra.

BRKATO TUDI NA INSTAGRAMU IN MED ZAPOSLENIMI V LIDLU SLOVENIJA

Kot je že v navadi, smo v Lidlu Slovenija tudi letos k dobrodelnosti povabili naše sodelavce. Moške predstavnike smo pozvali, da v znak podpore Movembru za en emsec odložijo brivske aparate in konec meseca s poslano fotografijo svojih brk sodelujejo v zabavnem natečaju za Lidlovega naj brkača. Podjetje pa bo od vsake poslane fotografije 10€ namenilo Kliničnemu oddelku za urologijo v UKC Ljubljana.

Kot novost smo letos zasnovali še prav posebno kampanjo na družbenem omrežju instagram, kjer bomo skupaj z influencerji Davidom Urankarjem, Andražem Andrejcem (blog Kdor to bere) in Juretom Maroltom (blog Ljubki nesmisel) skozi zabavne izzive iskali odgovor na vprašanje “Kdo je pravi moški?” in moške opominjali na pomen skrbi zase in za svoje zdravje. Njihove izzive lahko spremljate vsako soboto med 3. 11. in 24. 11. na našem instagram profilu.

Povej svoje mnenje:

Pohvala da ljudem krila

Letošnja akcija Ustavi se! je bila posvečena komunikaciji, ki je temelj kakovostnih odnosov. Velikokrat pozabljamo, kako pomemba je pri tem pohvala, zato smo nagradno aktivacijo zgradili okrog nje. Povabili smo vas, da predlagate sodelavke in sodelavce, ki skrbijo za dobro voljo v delovnem okolju in so vir pozitivne energije.

Na Čarobnem dnevu smo zbrali 1905 evrov

Čarobni dan, ki je potekal prvo septembrsko nedeljo, dan pred začetkom novega šolskega leta, v Arboretumu Volčji Potok, je tudi letos našim najmlajšim pričaral nepozabno zabavo.

Odštevamo do paralimpijskih iger v Tokiu

Zveza za šport invalidov Slovenije – Paralimpijski komite (ZŠIS-PK) je danes dopoldne v družbi športnic in športnikov invalidov pred Lidlovo trgovino na Toplarniški ulici slavnostno razkrila odštevalnik do Paralimpijskih iger v Tokiu 2020.

Pred Lidlovo trgovino otvoritev paralimpijskega odštevalnika

Tokio bo naslednje leto od 25. avgusta do 6. septembra gostil 16. paralimpijske igre. To sredo, 28. avgusta 2019, ob 10. uri bo pred Lidlovo trgovino na Toplarniški ulici 10 v Ljubljani dogodek ob začetku odštevanja do paraolimpijskih iger.

Ustavi se in se nam pridruži pri reševanju izzivov

V Lidlu Slovenija bomo v avgustu v sklopu vseslovenske akcije Ustavi se, ki letos v ospredje postavlja komunikacijo, dejavni na svojem Instagram profilu. Dragocene izkušnje in nasvete o izzivih, ki nam jih prinaša (ne)komunikacija, bodo vsak teden z nami delili ambasadorji akcije Ustavi se.