Začenja se dobrodelni Movember v Lidlu Slovenija

V Lidlu Slovenija že šesto leto zapored podpiramo gibanje Movember in pomagamo širiti njegovo poslanstvo; ozaveščanje o skrbi zase ter o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Tudi letos smo k dobrodelnosti povabili naše kupce. Ob nakupu navadnega jogurta Pilos (500ml, 3.2% m.m.) bomo 10 centov namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o boleznih moških. Predvsem o rakih prostate in mod ter duševnem zdravju in preprečevanju samomorov. Prepoznavni mesec, ko kampanja doživi svoj vrhunec, je november. Na marsikaterem obrazu takrat zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember.

MOVEMBRSKE AKTIVNOSTI

V Sloveniji bodo ves november potekale številne aktivnosti, med katerimi sta prav gotovo najbolj poznani in priljubljeni Mo-impro Lidl predstava, ki bo letos 16. novembra v KUD Franceta Prešerna v Ljubljani ter tradicionalni brkati Movember tek, ki ga podjetje Pulz Šport in Gibanje Movember ob podpori Lidla Slovenija organizirata zadnjo soboto v mesecu24. novembra.

BRKATO TUDI NA INSTAGRAMU IN MED ZAPOSLENIMI V LIDLU SLOVENIJA

Kot je že v navadi, smo v Lidlu Slovenija tudi letos k dobrodelnosti povabili naše sodelavce. Moške predstavnike smo pozvali, da v znak podpore Movembru za en emsec odložijo brivske aparate in konec meseca s poslano fotografijo svojih brk sodelujejo v zabavnem natečaju za Lidlovega naj brkača. Podjetje pa bo od vsake poslane fotografije 10€ namenilo Kliničnemu oddelku za urologijo v UKC Ljubljana.

Kot novost smo letos zasnovali še prav posebno kampanjo na družbenem omrežju instagram, kjer bomo skupaj z influencerji Davidom Urankarjem, Andražem Andrejcem (blog Kdor to bere) in Juretom Maroltom (blog Ljubki nesmisel) skozi zabavne izzive iskali odgovor na vprašanje “Kdo je pravi moški?” in moške opominjali na pomen skrbi zase in za svoje zdravje. Njihove izzive lahko spremljate vsako soboto med 3. 11. in 24. 11. na našem instagram profilu.

Povej svoje mnenje:

Ustavi se in se nam pridruži pri reševanju izzivov

V Lidlu Slovenija bomo v avgustu v sklopu vseslovenske akcije Ustavi se, ki letos v ospredje postavlja komunikacijo, dejavni na svojem Instagram profilu. Dragocene izkušnje in nasvete o izzivih, ki nam jih prinaša (ne)komunikacija, bodo vsak teden z nami delili ambasadorji akcije Ustavi se.

Trkaj pripravlja himno športnikov invalidov

Raperja Trkaja v poletnih mesecih navdihujejo športniki invalidi. V sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije-Paralimpijskim komitejem (ZŠIS-PK) in nami pripravlja posebno pesem – himno o športnikih invalidih, njihovi neustavljivi motivaciji in moči ter dosežkih, s katerimi premikajo meje – tudi v glavah drugih ljudi. Trkaj se je s športniki invalidi v poletnih dneh srečal, se preizkusil v košarki na vozičkih in z njimi spregovoril o njihovem dojemanju invalidnosti, motivaciji ter pomenu športa v njihovem življenju.

SODELOVANJE v akciji Ustavi se!

V Lidlu Slovenija smo že leta 2012 sprejeli zavezo, da bomo na vseh ravneh podjetja celostno izvajali program Promocija zdravja. V letošnjem letu različne aktivnosti na tem področju povezujemo tudi z našo trajnostno pobudo ter spodbujamo Lidlovke in Lidlovce, da poskrbijo zase in tako začnejo ustvarjati boljši svet pri sebi.

229 brezskrbnih morskih dni za otroke

Huraaaa!!! Skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) peljemo na morje otroke, ki živijo v pomanjkanju. 229 brezskrbnih počitniških dni bomo omogočili otrokom s posebnimi potrebami, ki potrebujejo spremljevalca.