Začenja se dobrodelni Movember v Lidlu Slovenija

V Lidlu Slovenija že šesto leto zapored podpiramo gibanje Movember in pomagamo širiti njegovo poslanstvo; ozaveščanje o skrbi zase ter o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Tudi letos smo k dobrodelnosti povabili naše kupce. Ob nakupu navadnega jogurta Pilos (500ml, 3.2% m.m.) bomo 10 centov namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o boleznih moških. Predvsem o rakih prostate in mod ter duševnem zdravju in preprečevanju samomorov. Prepoznavni mesec, ko kampanja doživi svoj vrhunec, je november. Na marsikaterem obrazu takrat zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember.

MOVEMBRSKE AKTIVNOSTI

V Sloveniji bodo ves november potekale številne aktivnosti, med katerimi sta prav gotovo najbolj poznani in priljubljeni Mo-impro Lidl predstava, ki bo letos 16. novembra v KUD Franceta Prešerna v Ljubljani ter tradicionalni brkati Movember tek, ki ga podjetje Pulz Šport in Gibanje Movember ob podpori Lidla Slovenija organizirata zadnjo soboto v mesecu24. novembra.

BRKATO TUDI NA INSTAGRAMU IN MED ZAPOSLENIMI V LIDLU SLOVENIJA

Kot je že v navadi, smo v Lidlu Slovenija tudi letos k dobrodelnosti povabili naše sodelavce. Moške predstavnike smo pozvali, da v znak podpore Movembru za en emsec odložijo brivske aparate in konec meseca s poslano fotografijo svojih brk sodelujejo v zabavnem natečaju za Lidlovega naj brkača. Podjetje pa bo od vsake poslane fotografije 10€ namenilo Kliničnemu oddelku za urologijo v UKC Ljubljana.

Kot novost smo letos zasnovali še prav posebno kampanjo na družbenem omrežju instagram, kjer bomo skupaj z influencerji Davidom Urankarjem, Andražem Andrejcem (blog Kdor to bere) in Juretom Maroltom (blog Ljubki nesmisel) skozi zabavne izzive iskali odgovor na vprašanje “Kdo je pravi moški?” in moške opominjali na pomen skrbi zase in za svoje zdravje. Njihove izzive lahko spremljate vsako soboto med 3. 11. in 24. 11. na našem instagram profilu.

Povej svoje mnenje:

Več kot 100 Lidlovih zaposlenih URI Soča priteklo 1388 EUR

23. Ljubljanski maraton je kislemu vremenu navkljub poskrbel za ogromno dobre volje in še več dobrodelnosti. Rekreativnega 10-kilometrskega teka se je udeležil 101 sodelavec, 18 se jih je preizkusilo na polmaratonski trasi. Tako je 119 Lidlovk in Lidlovcev letos preteklo 1388 km, ki smo jih pretopili v donacijo za URI Soča.

Pridružili smo se seznamu invalidom prijaznih lokacij

S svojimi trgovinami in upravno stavbo smo se pridružili seznamu lokacij na portal Pridem.si. Ta je prvi in edini slovenski spletni imenik, namenjen gibalno oviranim osebam. Imenik zajema najrazličnejše lokacije v Sloveniji, ki so dostopne gibalno oviranim osebam, in sicer omogoča iskanje različnih podjetij ali organizacij po regijah, mestih ali dejavnostih.

POZITIVNA ENERGIJA IN MIGAJOČI REPKI NA DOGODKU KORAKI ZA TAČKE

V okviru naše trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet smo tretje leto zapored kot glavni pokrovitelj podprli dogodek Koraki za tačke, ki ga organizira Športno humanitarno društvo Vztrajaj – Never Give up. Na dogodku smo se v prijetnem vzdušju družili, sprehajali in tekli ljubitelji kosmatincev, ki smo obenem zbirali sredstva za različna društva in organizacije za pomoč živalim, s katerimi sodeluje Zavod Naš kuža.

Misija Samozavest za invalidne otroke in njihove starše

Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite (ZŠIS-POK) in Lidl Slovenija sta v okviru programa Postani športnik, s katerim spodbujata mlade invalide k vključevanju v šport, pripravila projekt MISIJA SAMOZAVEST. Z njim z motivacijskimi videi nagovarjajo mlade invalide ter njihove starše, naj šport postane del njihovega življenja, saj prinaša številne koristi. K projektu je ob lansiranju pristopilo več kot 250 otrok z različnimi oblikami invalidnosti iz 24 slovenskih osnovnih in srednjih šol.

Koraki za tačke – brezdomni kužki v vlogi modelov

Eden izmed glavnih ciljev letošnjega projekta Koraki za tačke je vsekakor spodbujanje posvajanja brezdomnih kužkov. Po nekaterih podatkih je danes na svetu kar 600 milijonov zapuščenih živali, neuradni podatki pa pravijo, da jih je v Sloveniji zaradi neodgovornega skrbništva letno zavrženih med 3000 in 4000.