V Lidlu Slovenija stalno skrbimo, da se najbolj uspešni izdelki z Lojtr'ce na naših policah pojavijo večkrat letno, zdaj pa je enajstim dobaviteljem oziroma trinajstim izdelkom uspel skok na višjo stopničko – uvrstili so se v našo redno ponudbo.
V Lidlu Slovenija smo že nekaj let med nosilci akcije Koraki za tačke, s katero spodbujamo razmislek o odgovornem lastništvu domačih ljubljenčkov ter o tem, da je v Sloveniji še vedno preveč brezdomnih in zavrženih žival. Tako smo se leta 2019 odločili, da bomo iz prodaje umaknili pirotehniko, tako bo tudi letos. Praznujemo brez poka!
Tagged under: ,
V Lidlu Slovenija smo ob uspešnem zaključku projekta Brkati november donirali 5,500 EUR Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet smo ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Tudi tokrat smo nagovarjali s sloganom: »Ne pozabi na jajca!«.
Skupaj z našim partnerjem natečaja Mladi vinar Slovenije Vinskim univerzumom smo konec novembra izbrali tri super finaliste, ki so se v letošnjem natečaju s svojimi vini najbolje izkazali. Strokovna ocenjevalna komisija je predlagala 7 finalistov, izmed katerih smo razglasili po enega super finalista v vsaki od treh kategorij – belo, rdeče in peneče vino.
V letošnjo, že osmo sezono projekta Hrana ni za tjavendan, ki ga izvajamo skupaj s programom Ekošola, se je prijavilo največje število slovenskih izobraževalnih ustanov do sedaj. Kar 160 vrtcev, osnovnih in srednjih šol iz cele Slovenije se bo letos ukvarjalo s problematiko zavržene hrane.
Že deveto leto zapored v Lidlu Slovenija podpiramo aktivnost v sklopu brkatega novembra, kjer v ospredje postavljamo pomen preventive in samopregledovanja, tudi tokrat s sloganom: »Ne pozabi na jajca!«. Z nakupom BIO jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše bomo namreč v novembru, od vsake prodane škatle jajc namenili 10 centov Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. Z OnkoManom sodelujemo že tretje leto in letos smo naboru dobrodelnih izdelkov dodali še slovenske jedilne buče hokaido. Od vsakega prodanega kilograma bomo prav tako donirali 10 centov v skupno donacijo OnkoManu.