NAŠA STRATEGIJA ZA ODGOVORNO UPORABO PLASTIKE
Lidl Slovenija se zaveda svoje odgovornosti do družbe in okolja. Pomembno vlogo pri tem igra tudi odgovorna raba virov. Zato želi Lidl Slovenija do leta 2025 za 20 % zmanjšati delež plastike v embalažah izdelkov lastnih blagovnih znamk ter do leta 2025 doseči, da bodo vse embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk v največji možni meri primerne za recikliranje.
Ti ukrepi so del mednarodne strategije za odgovorno uporabo plastike REset Plastic skupine Schwarz, ki se ji je podjetje Lidl Slovenija kot del mednarodne Skupine Lidl pridružilo. Celostni pristop obsega izogibanje, oblikovanje, recikliranje in odstranjevanje ter inovacije in ozaveščanje. Tako se zmanjša uporaba plastike, cikli pa se sklenejo.
NAŠI CILJI ZA UPORABO PLASTIKE

1. junij 2018
Umik plačljivih plastičnih vrečk iz prodaje.

Do konca 2019
Umik plastičnih izdelkov za enkratno uporabo, kot so slamice, plastične posodice in kozarci, krožniki, jedilni pribor in vatirane palčke s plastičnim delom iz prodaje.

Do leta 2025
Zmanjšanje deleža plastike v embalažah izdelkov lastnih blagovnih znamk za 20 odstotkov.

Do leta 2025
Vsa embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk bo narejena iz plastičnih materialov, ki jih bo možno 100-odstotno reciklirati, obnoviti ali ponovno uporabiti

Do leta 2025
Uporaba v povprečju 25 odstotkov reciklata v embalaži izdelkov lastnih blagovnih znamk.
Področja dejavnosti strategije REset Plastic
REduce (zmanjševanje)
Kadar je to mogoče in trajnostno, se izogibamo plastiki.
REdesign (preoblikovanje)
Izdelke oblikujemo tako, da jih je mogoče reciklirati in skleniti cikle.
REcycle (recikliranje)
Zbiramo, razvrščamo, recikliramo in sklepamo cikle surovin za predelavo.
REmove (odstranjevanje)
Podpiramo odstranjevanje plastičnih odpadkov iz okolja.
REsearch (raziskovanje)
Vlagamo v raziskave in razvoj inovativnih rešitev in ozaveščamo o recikliranju in ohranjanju virov.
