Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ROŽNATI OKTOBER: OZAVEŠČAMO O POMENU ZDRAVEGA NAČINA ŽIVLJENJA

Objavljeno:

13/10/2017

Deli:

Ob letošnjem rožnatem oktobru smo se v okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet in projekta Promocija zdravja na delovnem mestu že tretje leto zapored pridružili podpori Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Glavne aktivnosti o pomenu preventive, zdravemu načinu življenja in raku dojk so tudi tokrat usmerjene predvsem v osveščanje naših sodelavk.

Sodelovanje Lidla in Europe Donne že tradicionalno

Z Europo Donno Slovenija letos sodelujemo že tretje leto zapored, naše sodelovanje pa vselej v prvi vrsti vključuje ozaveščanje naše številčne ekipe sodelavk. Rožnati oktober nas vsako leto opomni, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje telo in duha, za zdrav način življenja in preventivo. Mnoge ženske v sebi nosijo impulz, da najprej poskrbijo za druge in na koncu, če ostane kaj časa, še zase. V resnici pa si vsaka ženska dolguje ljubezen, ki jo tako nesebično podarja drugim. Če želimo ustvariti boljši svet, pa je treba začeti pri spoštovanju lastnih sposobnosti, vrednot in ženstvenosti, šele nato pa to skrb prenesti na sočloveka. In to je bilo tudi naše vodilo in sporočilo ob rožnatem oktobru.
Prav zato smo svoje sodelavke tudi letos ob dnevu zdravih dojk, ki ga obeležujemo 15. oktobra, vse sodelavke obdarili z darilcem – elegantnim držalom za torbico, ki opominja na to, kako edinstvena je vsaka izmed njih, ozaveščevalnimi brošurami in roza pentljo, kot simbol boja proti raku dojk.

»V Europi Donni si že 20 let prizadevamo in širšo slovensko javnost osveščamo o pomenu zdravega načina življenja, preventive, zgodnjega odkrivanja, učinkovitega zdravljenja in celostne rehabilitacije pri raku dojk. To počnemo skozi vse leto, v rožnatem oktobru pa te aktivnosti še bolj poudarimo. Z veseljem pozdravljamo že tradicionalno podporo in osveščanje zaposlenih v Lidl Slovenija. S tem podjetje izkazuje izjemno skrb za svoje zaposlene, kar je lahko v zgled tudi drugim delodajalcem,« je povedala Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

Med sodelavkami smo izvedli tudi dobrodelni in nagradni natečaj, s katerim lahko sodelavke prispevajo v dobrodelni sklad za Europo Donno Slovenija in osvojijo lepo nagrado – paket celodnevnega razvajanja ali 10 darilnih paketov presenečenja.

 

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski12. 01. 2021 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI KAR 85 POLNIH KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že sedma akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2020 do 8. januarja 2021. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili kar 85 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija23. 12. 2020 By boljsisvet@lidl.si

PRISLUHNITE NOVEMU PODKASTU USTVARIMO BOLJŠI SVET!

V Lidlu Slovenija pravimo, da je potrebno boljši svet aktivno ustvarjati in ne le sanjati o njem. Ker je pozitivnih zgodb in trmastih posameznikov, ki spreminjajo svet na bolje, v Sloveniji veliko, smo jim želeli ponuditi dodatno priložnost, da se predstavijo, da še koga zmotivirajo in navdušijo k premikanju sveta v boljšo smer. Zato jih bomo odslej povabili pred mikrofon – v Lidlov podkast Ustvarimo boljši svet. Prihajajoči prazniki so kot nalašč za kak navdih, zato vabljeni k poslušanju prve oddaje! V goste smo povabili Roka Terkaja, glasbenika in predanega ustvarjalca boljšega sveta.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni06. 11. 2020 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVCI IN LIDLOVKE ODTEKLI 561 DOBRODELNIH KILOMETROV

​V tednu med 23. oktobrom in 1. novembrom je 55 Lidlovcev in Lidlovk odteklo letošnji Virtualni Ljubljanski maraton. Vsak zase, po svoji progi, pa vendar na nek način skupaj. Tudi brez številnih navijačev, ki sicer spodbujajo tekačice in tekače, smo letos pretekli 561 km in s tem donirali prav toliko EUR URI Soča – tudi tokrat smo namreč v Lidlu Slovenija donirali 1 EUR za vsak pretečen kilometer.
TOP