Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ROŽNATI OKTOBER: OZAVEŠČAMO O POMENU ZDRAVEGA NAČINA ŽIVLJENJA

Objavljeno:

13/10/2017

Deli:

Ob letošnjem rožnatem oktobru smo se v okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet in projekta Promocija zdravja na delovnem mestu že tretje leto zapored pridružili podpori Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Glavne aktivnosti o pomenu preventive, zdravemu načinu življenja in raku dojk so tudi tokrat usmerjene predvsem v osveščanje naših sodelavk.

Sodelovanje Lidla in Europe Donne že tradicionalno

Z Europo Donno Slovenija letos sodelujemo že tretje leto zapored, naše sodelovanje pa vselej v prvi vrsti vključuje ozaveščanje naše številčne ekipe sodelavk. Rožnati oktober nas vsako leto opomni, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje telo in duha, za zdrav način življenja in preventivo. Mnoge ženske v sebi nosijo impulz, da najprej poskrbijo za druge in na koncu, če ostane kaj časa, še zase. V resnici pa si vsaka ženska dolguje ljubezen, ki jo tako nesebično podarja drugim. Če želimo ustvariti boljši svet, pa je treba začeti pri spoštovanju lastnih sposobnosti, vrednot in ženstvenosti, šele nato pa to skrb prenesti na sočloveka. In to je bilo tudi naše vodilo in sporočilo ob rožnatem oktobru.
Prav zato smo svoje sodelavke tudi letos ob dnevu zdravih dojk, ki ga obeležujemo 15. oktobra, vse sodelavke obdarili z darilcem – elegantnim držalom za torbico, ki opominja na to, kako edinstvena je vsaka izmed njih, ozaveščevalnimi brošurami in roza pentljo, kot simbol boja proti raku dojk.

»V Europi Donni si že 20 let prizadevamo in širšo slovensko javnost osveščamo o pomenu zdravega načina življenja, preventive, zgodnjega odkrivanja, učinkovitega zdravljenja in celostne rehabilitacije pri raku dojk. To počnemo skozi vse leto, v rožnatem oktobru pa te aktivnosti še bolj poudarimo. Z veseljem pozdravljamo že tradicionalno podporo in osveščanje zaposlenih v Lidl Slovenija. S tem podjetje izkazuje izjemno skrb za svoje zaposlene, kar je lahko v zgled tudi drugim delodajalcem,« je povedala Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

Med sodelavkami smo izvedli tudi dobrodelni in nagradni natečaj, s katerim lahko sodelavke prispevajo v dobrodelni sklad za Europo Donno Slovenija in osvojijo lepo nagrado – paket celodnevnega razvajanja ali 10 darilnih paketov presenečenja.

 

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP