V Lidlu Slovenija tudi letos nadaljujemo z uspešnim projektom Lidlova Lojtr’ca domačih, namenjenemu podpori in razvoju domačega malega gospodarstva. Tokrat bomo na prodajne police postavili skoraj 50 prehranskih in kozmetičnih izdelkov 35 dobaviteljev iz vseh slovenskih regij. Izdelke povezuje izredna kreativnost, kombinacija tradicije in sodobnih trendov, trajnostna naravnanost ter skrbnost pri razvoju in proizvodnji. Izdelki bodo na voljo v vseh trgovinah Lidla Slovenija od ponedeljka, 5. marca, do razprodaje zalog.
Potek izbora dobaviteljev za Lojtr’co domačih je bil enak kot lani. Za prijavo je bilo potrebno le izpolniti prijavni obrazec ter posredovati vzorce izdelka. Izbor izdelkov je nato potekal z ocenjevanjem strokovne komisije, ki so jo sestavljali kuharski mojster Tomaž Kavčič, svetovna popotnica in voditeljica Mojca Mavec ter izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija Akos Szilagyi. Preizkusili so več kot 200 prijavljenih izdelkov, izmed katerih so skrbno izbrali skoraj 50 tistih, ki se bodo že kmalu predstavili na Lidlovih prodajnih policah.
Pomoč malim podjetnikom tudi z Akademijo Lidlove Lojtr’ce domačih
S projektom Lidlova Lojtr’ca domačih butičnim proizvajalcem slovenskih izdelkov omogočamo, da skozi sodelovanje z našim podjetjem dokončno razvijejo, dodelajo ali zgolj vizualno nadgradijo svoj izdelek, ga ponudijo trgu ter s tem poleg prepoznavnosti pridobijo tudi mnoge pomembne izkušnje sodelovanja z velikim podjetjem. »Velika prednost tega projekta za male dobavitelje je v tem, da skozi sodelovanje z nami pridobijo pomembne izkušnje, sprejmejo pomembne poslovne odločitve in se nenazadnje z našo pomočjo predstavijo kupcem iz celotne Slovenije,« je pojasnil Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v našem podjetju.
Novost letošnje sezone je Akademija Lidlove Lojtr’ce domači, na kateri so lahko izbrani podjetniki dobro spoznali procese in stroge standarde varnosti ter kakovosti izdelkov Lidla Slovenija, hkrati pa so pridobili potrebne informacije o razvoju ter znanja s področja poslovanja in marketinga izdelkov. Na akademiji so jim podrobno predstavili tudi celoten postopek – od izbora do predstavitve na prodajnih kanalih, s čimer je bila tudi sama organizacija na strani dobaviteljev veliko lažja.
Izdelki ustvarjeni s srcem in mislijo na prihodnost
»Veseli nas, da je bil tudi letos odziv na razpis odličen in da imamo ponovno priložnost, da pomagamo številnim malim podjetnikom, da stopijo stopničko višje na svoji poslovni poti ter svoje izdelke predstavijo širši javnosti. Prijavljeni izdelki letošnje sezone so odlični, kar potrjuje, da Lojtr’co domačih kot znamko in projekt proizvajalci že dobro poznajo. Prejeli smo namreč natanko takšne izdelke, kot jih na Lojtr’ci domačih želimo ponuditi: ustvarjene s srcem, ekološko usmerjene, z mislijo na zdrav življenjski slog, v skladu s sodobnimi trendi in upoštevajoč tudi slovensko tradicijo,« je povedal Leo Oberžan, vodja projekta Lidlova Lojtr’ca domačih.