Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

SODELOVANJE V AKCIJI USTAVI SE

Objavljeno:

14/06/2019

Deli:

V Lidlu Slovenija smo že leta 2012 sprejeli zavezo, da bomo na vseh ravneh podjetja celostno izvajali program Promocija zdravja. V letošnjem letu različne aktivnosti na tem področju povezujemo tudi z našo trajnostno pobudo ter spodbujamo Lidlovke in Lidlovce, da poskrbijo zase in tako začnejo ustvarjati boljši svet pri sebi.

LETOS POUDARJAMO POMEMBNOST SKRBI ZASE

Prek rokovnika za leto 2019 smo zaposlenim želeli sporočiti, naj si vzamejo čas zase, se poslušajo in ne zatirajo svojih čustev, želja ali ambicij. Posamezni oddelki v pisarnah tako uvajajo tihe urice, ko za eno uro v dnevu zmanjšajo komunikacijo na minimum in opravljajo delo bolj osredotočeno. O skrbi zase smo komunicirali tudi z novoletnim darilom – brisačko s posebnim napisom. Pa tudi letošnji družinski dan in piknik sta namenjena ozaveščanju o pomembnosti skrbi zase.

AMBASADORJI ZDRAVJA SKRBIJO ZA PROMOCIJO ZDRAVJA

V okviru programa Promocija zdravja izvajamo vrsto ukrepov in uresničujemo načrte za aktivnosti na področju preventive, zdravega prehranjevanja, varstva pri delu, spodbujanja gibanja in aktivnega življenja, obvladovanja negativnih dejavnikov stresa

ter krepitve dobrih odnosov na delovnem mestu. Vsaka poslovna enota in oddelek imata svojega ambasadorja zdravja, ki sodelavce spodbuja k zdravemu načinu življenja. Ta za njih denimo vsak mesec pripravi sadje za sadni dan, jih povabi k skupinskemu udejstvovanju na športnih dogodkih in z njimi deli znanje, ki ga je pridobil na dnevu ambasadorjev zdravja. Prav naši zaposleni so tisti, ki so izrazili željo, da podjetje zanje poravna prijavnino na Oviratlon, ki se ga bo letos udeležilo kar 80 tekačev, 30 več kot lani.

POMEMBNO SE JE POGOVARJATI

Hkrati se zavedamo, kako pomembno je, da ima zaposleni možnost pogovora s strokovnjakom ali svojim nadrejenim, da tako reši morebitne konfliktne situacije, dobi odgovore na preprosta operativna vprašanja ali želje. Zato smo uvedli naslednje možnosti:

  • novozaposleni se lahko o vseh vprašanjih o novem delovnem okolju pogovori s svojim botrom;
  • zaposlenim je ob osebni stiski za anonimno telefonsko svetovanje brezplačno na voljo zunanji psiholog;
  • zaupnica zaposlenih za reševanje težavnih situacij v delovnem okolju;
  • mentorstvo na delovnem mestu;
  • letni razvojni pogovor z nadrejenim.

POSLUŠAMO IN PREIZKUŠAMO IDEJE NAŠIH ZAPOSLENIH

Vsakemu zaposlenemu njegovo delovno mesto omogoča neposreden vpogled v delovne procese, ki jih je vedno mogoče izboljšati ali nadgraditi. Lidlovke in Lidlovci so zakladnica znanja in zato smo letos uvedli Genijalca, kjer iščemo predvsem predloge, kako bi povečali učinkovitost ali prodajo, z namenom ohraniti uspešnost podjetja. Tudi sicer na intranetu zbiramo ideje in pobude, ki so lahko vezane na počutje na delovnem mestu, tehnične izboljšave ali karkoli tretjega.

Kot podjetje torej povemo, kako lahko posameznik izrazi, kaj ga teži, kaj si želi ali kakšne ideje ima. Na podlagi tega potem dejansko iščemo rešitve in dokazujemo, da je vse, kar je povedano, tudi slišano. Zavedamo se namreč nujnosti dvosmerne komunikacije.

FLEKSIBILNOST ZA VEČJE ZADOVOLJSTVO

Enkrat letno med zaposlenimi izvajamo raziskavo Utrip, kjer anonimno iščemo iskrene odgovore za vpogled v zadovoljstvo zaposlenih. Na podlagi rezultatov nato iščemo učinkovite izboljšave za uspešno nadaljevanje dobrih praks. Ena največjih želja, ki smo jih zaznali v raziskavah mnenja zaposlenih, je bila, da bi tudi zaposleni v pisarnah imeli fleksibilnejši delovni čas. Tako smo s 1. junijem 2016 uvedli fleksibilen delovni čas – Lidlov O(w)n Time z namenom lažjega usklajevanja službe in zasebnega življenja. Z malce nenavadnim poimenovanjem želimo poudariti, da ta projekt zaposlenim daje večjo možnost, da si svoj delovnik krojijo sami. Zaposlenim v upravi je za lažje usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja enkrat tedensko na voljo tudi Own office, tj. možnost dela od doma, ki omogoča fleksibilnejšo delovno okolje.

RADI SE SPOZNAVAMO

Lani smo na intranetu izvedli raziskavo o branosti internega glasila Štacunar. Rezultati so pokazali, da si zaposleni želijo izvedeti več o sodelavcih in več nagradnih iger. Na podlagi tega smo v naš mesečnik vključili redni rubriki Ekipa se predstavi in

Spoznajmo se; v tej zadnji predstavimo sodelavca, ki se v prostem času ukvarja s kakšno zanimivo dejavnostjo. Lani pa smo na intranetu poleg rubrike Oddelek se predstavi uvedli še tedenske nagradne kvize in tudi sicer povečali število nagradnih iger.

KARTICA UGODNOSTI ZA PROSTI ČAS

Na predlog zaposlenih smo uvedli tudi Lidlovo kartico ugodnosti. Vsak zaposleni prejme dve kartici – zase in za svojega parterja, z njo pa ima dostop do številnih ugodnosti pri parterjih podjetja, ki jih dvakrat letno predlagajo sami zaposleni. Če se naša ekipa v tehnični nabavi potem dogovori za popust, seznam parterjev dvakrat letno dopolnimo z novimi ponudniki.

V letošnjem letu na različne načine povečujemo zavedanje sodelavcev o pomenu skrbi zase in svoje zdravje ter ustvarjamo okolje, v katerem ima vsak zaposleni priložnost biti del sprememb in možnost, da si reče: »Ustavi se!«, ko je to potrebno.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Ostali projekti    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski01. 10. 2021 By boljsisvet@lidl.si

S KRUHOM ROZA OKTOBER PONOVNO SKUPNA PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA SLOVENIJA

V Lidlu Slovenija smo tudi letos, že drugič zapovrstjo, združili moči skupaj z Žitom v sklopu roza oktobra. S posebnim kruhom, poimenovanim Kruh roza oktober, ki je nastal v Žitovih pekarnah in se prodaja izključno v naših 63 trgovinah, podpiramo Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. Vse do zadnjega oktobra bomo od vsakega prodanega izdelka skupaj donirali 0,50 evra za podporo programu ROZA,* ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil.
Preberi več + Aktualno    Ponudba    Zdravko Lidl17. 06. 2021 By boljsisvet@lidl.si

PRIDRUŽUJEMO SE MEDNARODNEMU LETU SADJA IN ZELENJAVE

Ali zaužijete dovolj sadja in zelenjave? V Lidlu Slovenija se zavedamo pomena uravnotežene prehrane ter vnosa zadostnih količin sadja in zelenjave. Na vrhuncu sezone bo tako v vseh Lidlovih trgovinah skoraj polovica ponudbe pridelane v Sloveniji. Prizadevanja za vnos zadostnih količin vitaminov in mineralov s projektom »Zdravko Lidl priporoča« ozaveščamo že od januarja letos, v teh dneh pa smo kot prvi trgovec v Sloveniji podprli mednarodno leto sadja in zelenjave, ki so ga letos razglasili Združeni narodi.
Preberi več + Aktualno    Lidlov mladi vinar    Poslovni partnerji26. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZMAGOVALNO VINO MLADEGA VINARJA SLOVENIJE ŽE NA NAŠIH POLICAH

V Lidlu Slovenija smo, kot partner natečaja Mladi vinar Slovenije, te dni svojim kupcem predstavili zmagovalno vino za leto 2020, rdeči cuvée Don 2017 mladega vinarja Andreja Erzetiča. Vino Don 2017 bo do konca leta na voljo v vseh 62 naših trgovinah po Sloveniji in se tako pridružilo bogati zbirki več kot 50 slovenskih vin.
TOP