Danes smo iz rok strokovnjakov Zveze društev slepih in slabovidnih Slovenije in Inštituta za dobre vsebine prvi v Sloveniji prejeli certifikat A3C, dostopno vsem, ki potrjuje, da je spletna stran našega ambasadorja zdravja in prijatelja otrok Zdravka Lidla prilagojena tudi invalidom in ljudem z drugimi oviranostmi.
Spletna stran www.zdravko-lidl.si je zadostila strogim merilom za pridobitev certifikata, kot sta ustrezna struktura spletnega mesta in možnost izbire med barvnimi kontrasti (npr. belo besedilo na črni podlagi, zeleno besedilo na črni podlagi ipd.), s čimer se prebiranje spletnih vsebin olajša slabovidnim in ljudem z disleksijo. Pomembne prilagoditve so tudi primerne tekstovne alternative vsem netekstovnim vsebinam, to so slike, videi, zvočni posnetki, obvodni elementi, kamor prištevamo skok na glavno vsebino ter razumljivost in enoličnost povezav.
»V Lidlu Slovenija smo ponosni, da smo prvi v Sloveniji, ki nam je uspelo pridobiti certifikat A3C. Spletno mesto Zdravko Lidl ustvarjamo z mislijo na družine in kakovostno preživljanje prostega časa, zato je še toliko bolj pomembno, da se vsi obiskovalci počutijo dobrodošle in imajo dobro uporabniško izkušnjo. Certifikat A3C je pomemben korak v uresničevanju našega poslanstva in pobude Ustvarimo boljši svet, zato vabimo tudi vsa ostala podjetja in organizacije k ustvarjanju dostopnega spletnega okolja za vse ljudi v družbi,« je na podelitvi certifikata A3C poudarila Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija.
Več informacij o certifikatu spletne odličnosti A3C, dostopno vsem: www.izdv.si.