Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ZAKAJ JE TRAJNO=SIJAJNO?

Objavljeno:

02/03/2023

Deli:

Sort By: Direction:

V Lidlu Slovenija smo v decembru 2022 objavili svoje drugo trajnostno poročilo za poslovni leti 2020 in 2021, v katerem na enem mestu celovito in sistematično predstavljamo prizadevanja podjetja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. Izdajo trajnostnega poročila je pospremila tudi posebna komunikacijska akcija.

Komunikacijska kampanja Trajno=sijajno

Zakaj je trajno res sijajno? Preprosto zato, ker smo na enem mestu zbrali najpomembnejše dosežke Lidla Slovenija na področju trajnosti in družbene odgovornosti ter jih v našem novem oglasu predstavili na nekoliko drugačen, predvsem pa sijajen način. Pri tem so nam pomagale posebej za to priložnost ustvarjene scenografske skulpture, ki so bile po končanem snemanju ponovno uporabljene ali primerno reciklirane. V glavnih vlogah so se odlično znašli naši zaposleni, dobavitelji in seveda kupci.

Kampanja spremlja izdajo drugega trajnostnega poročila Lidla Slovenija

Trajnostno poročilo z naslovom »Trajno=Sijajno« smo izdali decembra 2022 in je pripravljeno v skladu z mednarodnimi smernicami trajnostnega poročanja GRI (Global Reporting Initiative). V obsežnem dokumentu razkrivamo ključne informacije o ekonomskih, okoljskih, družbenih in upravljavskih pristopih ter ciljih in dosežkih podjetja. Nastalo v sodelovanju z agencijo Taktik, ki je poskrbela za tekstopisje, kreativni pristop pa smo zaupali agenciji Yin + Young.

Zgolj poročilo ali tudi umetniška publikacija?

Tokratna kreativna zasnova trajnostnega poročila Lidla Slovenija izhaja iz pereče trajnostne teme – zavržene hrane, ki je vse večji globalni izziv z visoko finančno, etično in okoljsko ceno. S postopkom sušenja smo hrano, ki bi sicer romala v smeti, spremenili v barvni prah. Po tradicionalnih metodah barve iz rastlinskih materialov smo ustvarili trajnosten likovni pripomoček ter zasnovali podobo trajnostnega poročila, v katerem neizkoriščeni ostanki hrane dobijo novo vlogo in obarvajo vsebino. Novo nastale barve smo nato uporabili za izdelavo grafičnih elementov, ki smo jih prenesli v digitalno obliko in umestili v poročilo.

Piko na i pa je z ilustracijami dodal še slovenski ilustrator Mitja Bokun, ki je prav tako s pomočjo akvarelnih barv iz zavrženega sadja in zelenjave upodobil nekaj pomembnih tem, kot sta npr. biodiverziteta in podnebje.

Trajnostno poročilo je v duhu trajnosti deležnikom dostopno zgolj v elektronski obliki v dveh jezikovnih različicah:

Slovenska različica

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nemška različica

Da je trajno res sijajno pa ste zaslužni tudi vi, ki z mislijo na prihodnost skupaj z nami ustvarjate boljši svet.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija02. 11. 2023 By boljsisvet@lidl.si

ČAROBNI PRAZNIKI V LIDLU SLOVENIJA

V prazničnem času želimo v Lidlu pričarati posebne trenutke. Zato skupaj pričenjamo letošnjo praznično kampanjo, ki smo jo poimenovali »Čarobnost praznikov«. Akcijo najdete v naših trgovinah, na televiziji, družbenih omrežjih in v naši aplikaciji Lidl Plus.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija    Roza oktober02. 10. 2023 By boljsisvet@lidl.si

PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA S KRUHOM ROZA OKTOBER

Nova, že tretja sezona podkasta Ustvarimo boljši svet prinaša novosti: nove navdihujoče goste in znanja bosta odslej nabirali dve voditeljici - Tina Cipot in Urška Ahac. S podkastom bosta sledili njuni misiji za boljši svet: da ga ustvarimo v svojem najbližjem krogu, v svoji družini - z gibanjem, športom, povezovanjem in doživetji!
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija29. 09. 2023 By boljsisvet@lidl.si

LIDL SLOVENIJA Z OZAVEŠČANJEM, OPTIMIZACIJAMI IN DONACIJAMI SKUPAJ S PARTNERJI ZA MANJ ZAVRŽENE HRANE

Nova, že tretja sezona podkasta Ustvarimo boljši svet prinaša novosti: nove navdihujoče goste in znanja bosta odslej nabirali dve voditeljici - Tina Cipot in Urška Ahac. S podkastom bosta sledili njuni misiji za boljši svet: da ga ustvarimo v svojem najbližjem krogu, v svoji družini - z gibanjem, športom, povezovanjem in doživetji!
TOP