Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

USPEŠNI KORAKI ZA TAČKE

Objavljeno:

30/10/2020

Deli:

»Zbirava hrano za pse in mačke, da ne bi bile lačne brezdomne tačke,« tako se je letos glasila naša pobuda projekta Koraki za tačke, ki smo jo tudi tokrat pripravili s podporo portala Pes moj prijatelj. Hkrati smo že tradicionalno poskrbeli za zbiralno akcijo za organizacije, ki po vsej Sloveniji skrbijo za brezdomne živali. Letos smo zbrali rekordno število polnih košar hrane za živali.

Zbiranje hrane

V vseh naših poslovalnicah so lahko kupci v drugi polovici septembra in v oktobru donirali svoj prispevek v obliki pasje ali mačje hrane. Na zbiralnih košarah sta bila letos glavna junaka kuža Franko, nekdanji zavetiščnik Zavetišča Turk in maček Oreo, nekdaj prebivalec Mačje hiše. Napolnili smo kar 102 polni zbiralni košari hrane za živali, ki smo jih donirali neposredno lokalnim organizacijam, ki skrbijo za brezdomne žival. Seznam vseh lokacij je na voljo tukaj.
Velika zahvala gre tukaj tudi vsem zaposlenim v Lidlovih trgovinah, ki so ves mesec skrbno sporočali, ko so bile zbiralne košare polne in bili v stiku z lokalnimi organizacijami.

Namesto vsakoletnega dogodka Koraki za tačke smo letos več poudarka namenili aktivaciji na družbenih omrežjih. Z virtualnimi všečki smo skupaj s sledilci tudi na naših kanalih zbirali hrano za brezdomne živali. Skupaj z interno aktivacijo smo zbrali kar 1304 kilogramov hrane. Donirali jo bomo Zavodu Naš kuža, predstavniki zavoda pa jo bodo nato razdelili med organizacije za zaščito in pomoč brezdomnim živalim.

Zgodbe iz prve tačke

V sklopu aktivnosti smo skupaj s portalom Pes moj prijatelj, pripravili posebno aktivacijo Zgodbe iz prve tačke, kjer so lastniki zavetiških živali povedali svoje zgodbe o posvojitvah. Hkrati smo obiskali največje in najsodobnejše Zavetišče za zapuščene živali Ljubljana in skupaj z vodjo, Markom Omanom podrobneje spoznali potek posvojitve.

Razbijali smo tudi mite

O mitih, ki krožijo o zavetiščnih živalih pa je spregovorila tudi Katarina Wallas, izkušena kinologinja in licencirana pasja inštruktorica. V skupnem projektu s portalom Pes moj prijatelj - Srce za tačke pa smo se osredotočili na problematiko mačjih brezdomk in zavetiščnim živalim vsak teden prek objav na različnih kanalih iskali topel dom in nove, srčne lastnike. S skupnimi močmi nam je uspelo najti dom dvema živalcama, nekateri pa še čakajo na topel dom in upamo, da ga dobijo čimprej.

Podprli smo tudi SMS linijo TACKE1 ali TACKE5 na 1919. Vsa zbrana sredstva smo namenili organizacijam za zaščito in pomoč brezdomnim živalim, s katerimi sodeluje in se povezuje Zavod Naš kuža.

Velik hvala vsem, ki ste na kakršen koli način pomagali pri letošnji izvedbi projekta Koraki za tačke.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP