Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

V podjetju Lidl Slovenija večino sredstev posvečamo humanitarnim organizacijam in podpiramo številne projekte, ki se trudijo izboljšati svet. Čas epidemije je s sabo prinesel še večje stiske in težave posameznikov. Ker je povpraševanje po pomoči iz dneva v dan večje, je nemogoče priskočiti na pomoč vsem, zato potrebujemo v podjetju nekaj časa za organizacijo in pregled vseh prispelih prošenj. S tem namenom smo, za obdobje po epidemiji, pripravili spodnji obrazec, kamor lahko vaša organizacija odda prošnjo za donacijo. Prednost bodo imele donacije, ki bodo odražale vrednote in poslanstvo projekta Ustvarimo boljši svet in Lidla Slovenija.

Prošnje za donacije fizičnim (posameznim) osebam po naših smernicah žal avtomatsko zavrnemo. Izdelke donirane fizičnim osebam je namreč po slovenski zakonodaji potrebno prijaviti, konec leta pa se posamezniku darovana sredstva štejejo v dohodnino, kar bi negativno vplivalo na posameznikovo finančno situacijo. V podjetju Lidl Slovenija tako večino sredstev posvečamo humanitarnim organizacijam, ki nato neposredno pomagajo posameznikom, ki potrebujejo pomoč.

Prošnje sprejemamo od 10. junija do 10. julija 2020, po 20. juliju pa vas bomo obvestili o naši odločitvi. Podrobnejše informacije o pravilih in pogojih si preberite TUKAJ.

Odgovori bodo organizacijam posredovani po 20. 7. 2020. Predaja donacij bo v avgustu 2020 (izbrane organizacije obvestimo o dveh možnih terminih). Prvo povabilo za oddajo prošnje za donatorska sredstva je namenjeno za projekte, ki bodo potekali med 16. 8. in 31. 10. 2020.

Lidl Slovenija bo v poslovnem letu 2020 odprl več povabil za oddajo prošenj za donatorska sredstva. Objavljeni bodo na spletni strani boljsisvet.si. Prijavni roki bodo veljali od objave na spletni strani do preklica oziroma do morebitne spremembe teh pravil in pogojev.

V primeru, da si želite našega sponzorskega sodelovanja v obrazcu izberete "sponzorstvo". Za to kategorijo prošnje obravnavamo individualno, na sestanku oddelka, ki poteka le enkrat mesečno. Za sodelovanje z nami, nam v bodoče, prosim, pošljite prošnjo vsaj 8 tednov pred vašim dogodkom, da imamo v podjetju čas prošnjo obdelati in v primeru sodelovanja pripraviti vso potrebno dokumentacijo.

Pripravili smo tudi nekaj usmeritev, ki so vam lahko v pomoč pri pripravi prošenj. Na voljo so TUKAJ.
Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na naslovu: boljsisvet@lidl.si.

Veselimo se že vaših prošenj in se zahvaljujemo za razumevanje.

Ekipa Boljši svet Lidl Slovenija

Oddajamo prošnjo za: *
Želimo si: *
Naziv organizacije *
Bo dogodek medijsko pokrit? *
Koliko ljudi pričakujete na dogodku? *
E-naslov: *
Kontaktna oseba *
Telefonska številka: *
Kraj: *
Opis projekta *



V podjetju Lidl Slovenija večino sredstev posvečamo humanitarnim organizacijam in podpiramo številne projekte, ki se trudijo izboljšati svet. Čas epidemije je s sabo prinesel še večje stiske in težave posameznikov. Ker je povpraševanje po pomoči iz dneva v dan večje, je nemogoče priskočiti na pomoč vsem, zato potrebujemo v podjetju nekaj časa za organizacijo in pregled vseh prispelih prošenj. S tem namenom smo, za obdobje po
epidemiji, pripravili povabila za oddajo donacijskih prošenj, kamor lahko vaša organizacija odda prošnjo za donacijo. Prednost bodo imele donacije, ki bodo odražale vrednote in poslanstvo projekta Ustvarimo boljši svet in Lidla Slovenija.

Prošnje za donacije fizičnim (posameznim) osebam po naših smernicah žal avtomatsko zavrnemo. Izdelke donirane fizičnim osebam je namreč po slovenski zakonodaji potrebno prijaviti, konec leta pa se posamezniku darovana sredstva štejejo v dohodnino, kar bi negativno vplivalo na posameznikovo finančno situacijo. V podjetju Lidl Slovenija tako večino sredstev posvečamo humanitarnim organizacijam, ki nato neposredno pomagajo posameznikom, ki potrebujejo pomoč.

Prvo povabil k oddaji donacijskih prošenj je potekalo od 10. junija do 10. julija 2020. Prihodnje povabilo k oddaji prošenj in s tem obrazec bo aktivirano zopet 1. avgusta in bo odprto do 1. septembra 2020. Povabilo za oddajo prošnje za donatorska sredstva bo namenjeno za projekte, ki bodo potekali med 31. 10. in 31. 12. 2020.

Lidl Slovenija bo v poslovnem letu 2020 odprl več povabil za oddajo prošenj za donatorska sredstva. Objavljeni bodo na spletni strani boljsisvet.si. Prijavni roki bodo veljali od objave na spletni strani do preklica oziroma do morebitne spremembe teh pravil in pogojev.

V primeru, da si želite našega sponzorskega sodelovanja nam pošljite prošnjo na boljsisvet@lidl.si. Za to kategorijo prošnje obravnavamo individualno, na sestanku oddelka, ki poteka le enkrat mesečno. Za sodelovanje z nami, nam v bodoče, prosim, pošljite prošnjo vsaj 8 tednov pred vašim dogodkom, da imamo v podjetju čas prošnjo obdelati in v primeru sodelovanja pripraviti vso potrebno dokumentacijo.

Pripravili smo tudi nekaj usmeritev, ki so vam lahko v pomoč pri pripravi prošenj. Na voljo so TUKAJ.

Za dodatna vprašanja smo vam na voljo na naslovu: boljsisvet@lidl.si.

Zahvaljujemo se za razumevanje in se veselimo ustvarjanja boljšega sveta skupaj z vami.

Ekipa Boljši svet Lidl Slovenija

Uspešno izpeljani projekti za navdih

Preberi več + Aktualno    Hrana ni za tjavendan    Projekti    Za manj zavržene hrane22. 06. 2020 By boljsisvet@lidl.si

NALOŽITE SI VSEH PET KNJIŽIC RECIKLIRANA KUHARIJA!

V sklopu natečaja Hrana ni za tjavendan, ki ga ponosno podpiramo že šest let zapored, smo tudi letos, skupaj z Ekošolo, pripravili že peto knjižico z enostavnimi, recikliranimi recepti.
Preberi več + Okolje25. 03. 2020 By boljsisvet@lidl.si

PRVI PREJEMNIKI CERTIFIKATA ZA TRAJNOSTNO GRADNJO LEED V SLOVENIJI

V Lidlu Slovenija smo za trajnostno gradnjo logističnega centra Arja vas kot prvi v Sloveniji prejeli zlati certifikat LEED, ki ga podeljuje US Green Building Council.
Preberi več + Aktualno    Okolje    Trajnostna pobuda09. 02. 2020 By boljsisvet@lidl.si

MI SMO ZA MANJ PLASTIKE

V Lidlu Slovenija smo se zavezali, da bomo za 20 % zmanjšali uporabo plastičnih materialov pri poslovanji, da bo do leta 2025 mogoče vso plastično embalažo lastnih blagovnih znamk 100-odstotno reciklirati ali ponovno uporabiti.
TOP