Zmanjševanje porabe plastičnih materialov je eden izmed pomembnih ciljev, h kateremu stremimo v Lidlu Slovenija. Zato smo se z veseljem pridružili ozaveščevalni kampanji Ministrstva za okolje in prostor, ki želi opozoriti na negativne posledice pretirane potrošnje lahkih plastičnih nosilnih vrečk na okolje in nosi slogan »Imam svojo vrečko!«. Kampanja bo v trgovinah potekala v letošnjem septembru, v osnovnih šolah pa celo šolsko leto 2018/2019.
Dejstvo je, da zaradi čezmerne uporabe plastičnih materialov velik davek plačujejo nič krive živali. Plastika močno ogroža njihove ekosisteme, poleg tega pa zaradi naše neodgovornosti pogosto zaidejo v težave, iz katerih se same ne znajo rešiti, kar vodi v resne poškodbe ali celo v smrt.
V Lidlu Slovenija smo pred nekaj meseci z naših blagajn umaknili plastične vrečke za enkratno uporabo in napovedali zmanjševanje uporabe plastike za 20 % do leta 2025. V skladu s tem smo se zavezali tudi, da bomo do konca leta 2019 prenehali prodajati plastične izdelke za enkratno uporabo (slamice, plastične posodice, kozarci, krožniki itd.).
Veliko lahko naredimo podjetja, izredno veliko pa je tudi na vsakem izmed nas, saj je na koncu izbira naša – bomo kupovali plastične vrečke ter tako obremenjevali okolje ali pa se bomo pričeli bolj odgovorno obnašati. Zato so tovrstne pobude in ozaveščevalne aktivnosti več kot pomembne.