Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

V SKLOPU BRKATEGA NOVEMBRA DONACIJA 4.344 EUR DRUŠTVU ONKOMAN

Objavljeno:

08/12/2020

Deli:

V Lidlu Slovenija smo ob uspešnem zaključju projekta Brkati november donirali 4.344 EUR Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet smo ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Z različnimi eksternimi in internimi aktivnostmi smo zbrali donacijo, ki bo pomagala pri razširjanju glasu o pomembnosti preventive in posledično zgodnjega odkrivanja rakavih bolezni. Statistike namreč kažejo, da moški še vedno premalo pozornosti posvečajo svojemu zdravju in preventivi. 

V Lidl Slovenija je bil november v znamenju dobrodelnosti: od vsake prodane škatle BIO svežih jajc in jajc znamke Naše nam paše smo namenil 10 centov društvu OnkoMan. Ves november so bile škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z modrimi nalepkami 'Ne pozabi na jajca'. V Lidlu Slovenija smo ob tem povedali: »S tem smo nagovarjali kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa je imel ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje. Kot je že v navadi, smo k dobrodelnosti povabili tudi sodelavce, Lidlovke in Lidlovce.« Pozvali smo jih, da letos ustvarijo najbolj kreativne brke od vsakega sodelujočega smo še dodatno namenili denar v skupni donacijski fond OnkoManu.

Prav tako smo v Lidlu Slovenija za svoje sledilce na družbenih omrežjih pripravili prav posebno kampanjo, v sklopu katere smo s pomočjo vplivnežev Hane Verdev, Urške Ahac, Maje Pinterič in Jana Filipa Jordana Frangeža na zabaven način ozaveščali o pomenu skrbi za svoje zdravje in dobro počutje z aktivacijo Ne pozabi na jajca.

Skupni znesek donacije, 4.344 evrov, smo v Lidlu Slovenija zbrali z internimi in eksternimi aktivacijami, v društvu Onkoman pa so bili prispevka veseli: »V podjetju Lidl Slovenija so ponovno dokazali, da so družbeno odgovorno podjetje. Ponovno so prepoznali našo vrednost in zelo smo hvaležni, da smo lahko skupaj naredili nekaj dobrega za vse nas. Zbrani znesek je nad pričakovanji in nam bo zelo prav prišel pri naših aktivnostih, s katerimi ozaveščamo širšo javnost. Iskrena hvala za srčnost in sodelovanj,.« je ob virtualnem prevzemu donacije, sklepnem dejanju brkatega novembra, povedal Gregor Pirc, predsednik društva. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni.

 

Tudi tokrat pa vam prilagamo spodnjo kreativo, ki jo lahko prenesete, natisnete in poskrbite za zanimive skrivalnice v vašem domu. Poskrbite za preventivo in samopregledovanje - vso leto, ne le novembra.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija02. 11. 2023 By boljsisvet@lidl.si

ČAROBNI PRAZNIKI V LIDLU SLOVENIJA

V prazničnem času želimo v Lidlu pričarati posebne trenutke. Zato skupaj pričenjamo letošnjo praznično kampanjo, ki smo jo poimenovali »Čarobnost praznikov«. Akcijo najdete v naših trgovinah, na televiziji, družbenih omrežjih in v naši aplikaciji Lidl Plus.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija    Roza oktober02. 10. 2023 By boljsisvet@lidl.si

PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA S KRUHOM ROZA OKTOBER

Nova, že tretja sezona podkasta Ustvarimo boljši svet prinaša novosti: nove navdihujoče goste in znanja bosta odslej nabirali dve voditeljici - Tina Cipot in Urška Ahac. S podkastom bosta sledili njuni misiji za boljši svet: da ga ustvarimo v svojem najbližjem krogu, v svoji družini - z gibanjem, športom, povezovanjem in doživetji!
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Okolje    Za manj zavržene hrane29. 09. 2023 By boljsisvet@lidl.si

LIDL SLOVENIJA Z OZAVEŠČANJEM, OPTIMIZACIJAMI IN DONACIJAMI SKUPAJ S PARTNERJI ZA MANJ ZAVRŽENE HRANE

Danes obeležujemo mednarodni dan ozaveščanja o izgubah hrane in odpadni hrani. Ob tej priložnosti sta Lidl Slovenija in Skupina Etri v središču Ljubljane pripravila degustacijo jedi iz presežkov hrane, ki nastajajo v okviru inovativnega koncepta Mini tovarna. Lidl Slovenija poleg tega nadaljuje s svojimi prizadevanji na področju zmanjševanja količin zavržene hrane.
TOP