Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

V SKLOPU BRKATEGA NOVEMBRA DONACIJA 4.344 EUR DRUŠTVU ONKOMAN

Objavljeno:

08/12/2020

Deli:

V Lidlu Slovenija smo ob uspešnem zaključju projekta Brkati november donirali 4.344 EUR Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet smo ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Z različnimi eksternimi in internimi aktivnostmi smo zbrali donacijo, ki bo pomagala pri razširjanju glasu o pomembnosti preventive in posledično zgodnjega odkrivanja rakavih bolezni. Statistike namreč kažejo, da moški še vedno premalo pozornosti posvečajo svojemu zdravju in preventivi. 

V Lidl Slovenija je bil november v znamenju dobrodelnosti: od vsake prodane škatle BIO svežih jajc in jajc znamke Naše nam paše smo namenil 10 centov društvu OnkoMan. Ves november so bile škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z modrimi nalepkami 'Ne pozabi na jajca'. V Lidlu Slovenija smo ob tem povedali: »S tem smo nagovarjali kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa je imel ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje. Kot je že v navadi, smo k dobrodelnosti povabili tudi sodelavce, Lidlovke in Lidlovce.« Pozvali smo jih, da letos ustvarijo najbolj kreativne brke od vsakega sodelujočega smo še dodatno namenili denar v skupni donacijski fond OnkoManu.

Prav tako smo v Lidlu Slovenija za svoje sledilce na družbenih omrežjih pripravili prav posebno kampanjo, v sklopu katere smo s pomočjo vplivnežev Hane Verdev, Urške Ahac, Maje Pinterič in Jana Filipa Jordana Frangeža na zabaven način ozaveščali o pomenu skrbi za svoje zdravje in dobro počutje z aktivacijo Ne pozabi na jajca.

Skupni znesek donacije, 4.344 evrov, smo v Lidlu Slovenija zbrali z internimi in eksternimi aktivacijami, v društvu Onkoman pa so bili prispevka veseli: »V podjetju Lidl Slovenija so ponovno dokazali, da so družbeno odgovorno podjetje. Ponovno so prepoznali našo vrednost in zelo smo hvaležni, da smo lahko skupaj naredili nekaj dobrega za vse nas. Zbrani znesek je nad pričakovanji in nam bo zelo prav prišel pri naših aktivnostih, s katerimi ozaveščamo širšo javnost. Iskrena hvala za srčnost in sodelovanj,.« je ob virtualnem prevzemu donacije, sklepnem dejanju brkatega novembra, povedal Gregor Pirc, predsednik društva. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni.

 

Tudi tokrat pa vam prilagamo spodnjo kreativo, ki jo lahko prenesete, natisnete in poskrbite za zanimive skrivalnice v vašem domu. Poskrbite za preventivo in samopregledovanje - vso leto, ne le novembra.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski12. 01. 2021 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI KAR 85 POLNIH KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že sedma akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2020 do 8. januarja 2021. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili kar 85 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija23. 12. 2020 By boljsisvet@lidl.si

PRISLUHNITE NOVEMU PODKASTU USTVARIMO BOLJŠI SVET!

V Lidlu Slovenija pravimo, da je potrebno boljši svet aktivno ustvarjati in ne le sanjati o njem. Ker je pozitivnih zgodb in trmastih posameznikov, ki spreminjajo svet na bolje, v Sloveniji veliko, smo jim želeli ponuditi dodatno priložnost, da se predstavijo, da še koga zmotivirajo in navdušijo k premikanju sveta v boljšo smer. Zato jih bomo odslej povabili pred mikrofon – v Lidlov podkast Ustvarimo boljši svet. Prihajajoči prazniki so kot nalašč za kak navdih, zato vabljeni k poslušanju prve oddaje! V goste smo povabili Roka Terkaja, glasbenika in predanega ustvarjalca boljšega sveta.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni06. 11. 2020 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVCI IN LIDLOVKE ODTEKLI 561 DOBRODELNIH KILOMETROV

​V tednu med 23. oktobrom in 1. novembrom je 55 Lidlovcev in Lidlovk odteklo letošnji Virtualni Ljubljanski maraton. Vsak zase, po svoji progi, pa vendar na nek način skupaj. Tudi brez številnih navijačev, ki sicer spodbujajo tekačice in tekače, smo letos pretekli 561 km in s tem donirali prav toliko EUR URI Soča – tudi tokrat smo namreč v Lidlu Slovenija donirali 1 EUR za vsak pretečen kilometer.
TOP