Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

V SKLOPU BRKATEGA NOVEMBRA DONACIJA 4.344 EUR DRUŠTVU ONKOMAN

Objavljeno:

08/12/2020

Deli:

V Lidlu Slovenija smo ob uspešnem zaključju projekta Brkati november donirali 4.344 EUR Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet smo ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Z različnimi eksternimi in internimi aktivnostmi smo zbrali donacijo, ki bo pomagala pri razširjanju glasu o pomembnosti preventive in posledično zgodnjega odkrivanja rakavih bolezni. Statistike namreč kažejo, da moški še vedno premalo pozornosti posvečajo svojemu zdravju in preventivi. 

V Lidl Slovenija je bil november v znamenju dobrodelnosti: od vsake prodane škatle BIO svežih jajc in jajc znamke Naše nam paše smo namenil 10 centov društvu OnkoMan. Ves november so bile škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z modrimi nalepkami 'Ne pozabi na jajca'. V Lidlu Slovenija smo ob tem povedali: »S tem smo nagovarjali kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa je imel ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje. Kot je že v navadi, smo k dobrodelnosti povabili tudi sodelavce, Lidlovke in Lidlovce.« Pozvali smo jih, da letos ustvarijo najbolj kreativne brke od vsakega sodelujočega smo še dodatno namenili denar v skupni donacijski fond OnkoManu.

Prav tako smo v Lidlu Slovenija za svoje sledilce na družbenih omrežjih pripravili prav posebno kampanjo, v sklopu katere smo s pomočjo vplivnežev Hane Verdev, Urške Ahac, Maje Pinterič in Jana Filipa Jordana Frangeža na zabaven način ozaveščali o pomenu skrbi za svoje zdravje in dobro počutje z aktivacijo Ne pozabi na jajca.

Skupni znesek donacije, 4.344 evrov, smo v Lidlu Slovenija zbrali z internimi in eksternimi aktivacijami, v društvu Onkoman pa so bili prispevka veseli: »V podjetju Lidl Slovenija so ponovno dokazali, da so družbeno odgovorno podjetje. Ponovno so prepoznali našo vrednost in zelo smo hvaležni, da smo lahko skupaj naredili nekaj dobrega za vse nas. Zbrani znesek je nad pričakovanji in nam bo zelo prav prišel pri naših aktivnostih, s katerimi ozaveščamo širšo javnost. Iskrena hvala za srčnost in sodelovanj,.« je ob virtualnem prevzemu donacije, sklepnem dejanju brkatega novembra, povedal Gregor Pirc, predsednik društva. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni.

 

Tudi tokrat pa vam prilagamo spodnjo kreativo, ki jo lahko prenesete, natisnete in poskrbite za zanimive skrivalnice v vašem domu. Poskrbite za preventivo in samopregledovanje - vso leto, ne le novembra.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP