Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

V ZLATI SEPTEMBER Z ZLATIMI PIŠKOTI ZA JUNAKE

Avtorica:

Katarina Dalla Valle

Objavljeno:

06/09/2021

Deli:

Ali veste, kdo so junaki? Pa ne tisti iz pravljice ali filmske zgodbe. Ampak tisti pravi junaki. Izjemni junaki so doma v 3. nadstropju Pediatrične klinike Univerzitetnega kliničnega centra v Ljubljani. Tam vsakodnevno bijejo bitko na oddelku hemato-onkološkega inštituta. Po domače - bitko z rakom. Pri rosnih nekaj letih, ko bi njihova edina misel morala biti igra in zabava, je njihov vsakdan ležanje v postelji, številna zdravila in upanje, da bo morda jutri le boljše.

September je mednarodni mesec ozaveščanja o otroškem raku. Poimenovali smo ga zlati september, ker zlata barva simbolizira otroškega raka in ker si septembra pripnemo zlato pentljo. Septembra širimo glas o Junakih 3. nadstropja, kot pravimo najmlajšim onkološki bolnikom, ki se zdravijo na hemato-onkološkem oddelku v tretjem nadstropju Pediatrične klinike v Ljubljani. Družbi želimo povedati, da so ti otroci med nami, da jih ni tako malo (letno v Sloveniji zboli 70 - 80 otrok) in da rak zaznamuje za celo življenje. Ne samo otroka, temveč celo družino. Posledice bolezni in dolgotrajnega zdravljenja so lahko telesne in psihične. Mnogo otrok in družin ima po končanem zdravljenju težave z vključevanjem v običajno življenje med vrstnike, med sodelavce… Nekatere družine pa doživijo najhujše - zaradi raka otroka izgubijo. Zato želimo, da se septembra govori o raku pri otrocih in mladih ter o njihovih stiskah. Čeprav so za mnoge to težke teme, jih ravno s pogovori, informacijami olajšamo in razbijamo tabuje.

Društvo Junaki 3. nadstropja je s pomočjo Lidla doseglo že marsikaj, kar je spremenilo oz. izboljšalo počutje staršev in otrok na hemato-onkološkem oddelku. Lidl je društvu takoj priskočil na pomoč, ko smo potrebovali priboljške za v sobo za starše. Mnogi otroci zaradi kemoterapij ne jedo nič. Bolnišnična hrana jim ne diši. Zato so manjši prigrizki, napitki, sokovi ipd. več kot dobrodošli.

Še bolj pa smo ponosni na uspešno sodelovanje pri projektu "soba zaupanja". Na oddelku smo uredili nov prostor, v katerem v prijetnem (ne-bolnišničnem) vzdušju potekajo pogosto nepredstavljivo težki pogovori med starši in zdravniki.

Sedaj pa plodno sodelovanje nadgrajujemo z zlatim izdelkom - piškotki. Verjamemo, da se bodo zaradi zgodbe, ki jo nosijo, marsikomu usedli v srce in spodbudili željo po ustvarjanju boljšega sveta.
V društvu smo starši, ki smo spremljali otroka ob dolgotrajnem zdravljenju. Iz prve roke vemo, kaj je tisto, kar najbolj šteje v takih trenutkih - dejanja zaradi katerih verjamemo, da je svet lahko boljši.

Blog zapis je nastal v sklopu sodelovanja Lidla Slovenija, slovenskega dobavitelja Konditorja ter društva Junaki 3. nadstropja. Od vsake prodane škatle piškotov doniramo 0,3 eur in tako pomagamo otrokom z rakom na hemato-onkološkem oddelku Pediatrične klinike v Ljubljani ter njihovim staršem.

Vir profilne fotografije je osebni arhiv društva Junaki 3. nadstopja.

Avtorica:

Katarina Dalla Valle

 

Katarina Dalla Valle je predsednica nadzornega odbora društva Junaki 3.nadstropja.

Blog zapisi izražajo stališča avtorjev in ne nujno tudi Lidla Slovenija ali uredništva boljsi-svet.si. Besedila avtorjev niso lektorirana.
Vam je vsebina všeč? Imate pripombe, pohvale ali priporočila? Veseli bomo vašega mnenja. Pišete nam lahko na: boljsisvet@lidl.si. 

POVEZANI PRISPEVKI

Preberi več + Blog21. 12. 2021 By boljsisvet@lidl.si

INSTANTNA BOŽIČNA DOBRODELNOST

Spomnim se decembra, ki je v otroštvu dišal po babičinih vaniljevih kifeljčkih in toplem čaju … Ni dišal po kupljeni potici. Dišal je po ljubezni, po posušenih krhljih, zeliščnem čaju v pikasti skodelici, mokrih objemih, snegu in iskrivosti …
Preberi več + Blog15. 11. 2021 By boljsisvet@lidl.si

»VSAKA ŽIVAL, KI JO FOTOGRAFIRAM, PUSTI ŠAPO NA MOJI POTI DO URESNIČITVE CILJEV«

Ko so me v Lidlu Slovenija povabili k sodelovanju v projektu Koraki za tačke sem bila zelo vesela. Lepo mi je ko vidim, da je nekomu mar, da želi pomagati živalim in da se projekt tako dobro organizira in poveže s pomoči potrebnimi. V zavetiščih so me lepo sprejeli in pomagali z modeli.
Preberi več + Blog14. 10. 2021 By boljsisvet@lidl.si

»KO SE ZAVEŠ, DA JE VSAK DAN NOVA PRILOŽNOST IN DARILO«

Oktober je že tradicionalno obarvan v rožnato in osvešča o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka dojk. Ta je dobro ozdravljiv, če je odkrit dovolj zgodaj. Rožnate pentlje, rožnati plakati, rožnati avtobus, rožnato osvetljene znamenitosti po slovenskih občinah, rožnata oblačila in različni rožnato obarvani izdelki, nas na vsakem koraku opozarjajo na rak dojk. Številke pa niso nič kaj rožnate.
TOP