V ponedeljek, 8. novembra je na police prišla naša nova revija Preprosto, ki so jo ponovno soustvarjali številni slovenski ustvarjalci. Revija združuje navdihujoče praznične zgodbe in zanimive ideje za družinske izlete. Ne manjkajo niti slastni recepti in preprosti predlogi za domačo praznično okrasitev.
Tagged under: ,
Ob svetovnem dnevu živali, ki ga obeležujemo 4. oktobra, končujemo naše letošnje dejavnosti v sklopu dobrodelnega projekta Koraki za tačke. Skupaj s partnerjema, portalom Pes moj prijatelj in Zavodom Naš kuža, številnimi zavetišči ter društvi za zaščito živali po Sloveniji smo minuli mesec z različnimi aktivnosti ozaveščali o bolj odgovornem lastništvu, zbirali hrano za brezdomne živali ter iskali nove, tople domove. Z aktivacijo uporabnikov na družbenih omrežjih ter dejavnostmi v interni javnosti smo zbrali kar za dve toni hrane.
Tagged under: ,
V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Tagged under: ,
V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
Končala se je že sedma akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2020 do 8. januarja 2021. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili kar 85 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.