Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ZDRAVO SRCE JE NAŠE BOGASTVO

Objavljeno:

12/02/2018

Deli:

Bolezni srca in ožilja sodijo v skupino tistih bolezni, kjer se da z zdravim življenjskim slogom narediti zelo veliko, da se bolezen sploh ne razvije ali upočasni njen potek. Vsak človek bi zato moral poznati svojo vrednost krvnega tlaka, srčnega utripa, nivo sladkorja, holesterola in trigliceridov v krvi ter svoj indeks telesne mase. V Lidlu Slovenija to vemo, zato smo z Društvom srca in ožilja Slovenije februarja za naše zaposlene in stranke organizirali brezplačne meritve pokazateljev zdravstvenega stanja.

 


Bolezni srca in ožilja največkrat nastopijo kot posledica kopičenja holesterola in nekaterih drugih snovi znotraj žilne stene, ki vedno bolj oži volumen žile in skoznjo se pretoči vedno manj sveže krvi, ki je bogata s kisikom. Holesterol je maščobam podobna spojina, nujna za naše življenje in sestavlja vsako celico v telesu. Iz njega nastajajo hormoni in vitamin D. Holesterol nastaja v jetrih, telo pa ga dobi tudi s hrano. Zaželena vrednost je manj kot 5 mmol/l.

POVIŠAN HOLESTEROL LAHKO ZAMAŠI ŽILE

Poznamo »slabi« oz. LDL holesterol in »dobri« oziroma HDL holesterol. Prvi omogoča kopičenje holesterola v žilni steni. Tako se vedno več nečistoč lepi na žilno steno, ki sčasoma postaja vedno ožja, dokler je strdek popolnoma ne zamaši. Glede na mesto zožitve so posledice zamašene žile lahko: srčni infarkt, možganska kap, gangrena noge, ledvice, črevesja, ipd. »Dobri« holesterol pa iz žilnih sten odstranjuje slabi holesterol in na ta način ohranja žile prožne in »čiste«.

KAKO GA ZMANJŠATI?

Uravnotežena prehrana z veliko zelenjave in sadja.

Pogosti obroki (vsaj 4x na dan), ki se pričnejo z zajtrkom.

Izogibanje nezdravim prigrizkom in zadnji obrok vsaj 2 uri pred spanjem.

Redna telesna aktivnost (vsaj 30 min hitrejše hoje dnevno).

Različne sprostitvene tehnike.

Prenehanje kajenja.

Normalna telesna teža.

Uživanje alkohola v čim manjši meri.

Redne kontrole krvnega tlaka in maščobe v krvi.

MERITVE SO POKAZALE: VEČ KOT 70% SODELUJOČIH IMA POVIŠAN HOLESTEROL

V okviru brezplačnih preventivnih meritev osnovnih pokazateljev zdravstvenega stanja, ki smo jih za zaposlene ter za naše stranke v dveh poslovalnicah: v Mariboru in Ljubljani.  Ljudje so se meritev udeležili z veseljem, med merjenimi indikatorji pa so najbolj izstopale vrednosti holesterola v krvi, saj je kar 70,6 % ljudi imelo povišane vrednosti le-tega (celo nad 5,0 mmol/L).

Priporočene vrednosti krvnega tlaka so pod 140/90 mmHg, srčnega utripa pod 100 udarci/minuto, celokupnega holesterola do 5 mmoL/L in glukoze do 6,1 mmoL/L na tešče oziroma več kot dve uri po obroku.




POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP