Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ZDRUŽENJU EUROPA DONNA SLOVENIJA PREDALI 5.000 EUR

Objavljeno:

10/11/2020

Deli:

Žito in Lidl Slovenija smo skupaj Europi Donni – Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk predali donacijo v višini 5.000 evrov. Sredstva, ki smo jih podjetji v skupni akciji s prodajo Kruha roza oktober zbirali v oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, bodo namenjena za podporo programu ROZA.* Ta ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in rodil.

Kruh roza oktober je bil zasnovan posebej za to našo skupno akcijo Žita in Lidla Slovenija. Naše podjetje Lidl Slovenija in Žito smo namreč od vsakega prodanega hlebčka kruha skupaj donirali 0,5 evra za program ROZA, ki ga izvaja Europa Donna – Slovensko združenje za boj proti raku dojk . Poleg zbiranja sredstev za donacijo je bil projekt namenjen tudi ozaveščanju kupcev in zaposlenih v obeh podjetjih o tej najpogostejši obliki malignega obolenja žensk v razvitem svetu.

»Iskrena hvala podjetjema Žito in Lidl Slovenija za skupno pobudo, s katero smo zaznamovali rožnati oktober, mesec ozaveščanja o raku dojk, in opozorili na pomen skrbi za svoje zdravje. Hvala vsem kupcem, ki so z nakupom Kruha roza oktober prispevali k uspešnosti akcije. Zbrana sredstva bomo namenili za izvajanje programa ROZA, ki ženskam in njihovim ponuja podporo ob soočanju z diagnozo rak,« je ob predaji donacije v zahvalo povedala Radka Tomšič Demšar, podpredsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

»Ob snovanju Kruha roza oktober smo si postavili cilj, da novi kruh z najboljšimi sestavinami telesu daje energijo in dodatno voljo, hkrati pa s krušno nalepko v obliki roza pentlje nosi ozaveščevalno sporočilo o preventivi pred rakom dojk, pa tudi o pomenu zdrave prehrane in skrbi za svoje zdravje. Veseli smo, da je bil naš cilj dosežen. S prodajo Kruha roza oktober smo skupaj z Lidlom Slovenija zbrali kar 5.000 evrov, za katere verjamemo, da bodo prispevali k izvajanju programa ROZA,« je poudarila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.

Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija, je ob tem dodala, da so se z Žitom, ki je tudi sicer dolgoletni partner Lidla Slovenija, letos roza zgodbe lotili neposredno na prodajnih policah. »Zbrani znesek je dokaz, da so Lidlovi kupci Kruh roza oktober, ki je bil del pekovske premiere meseca, odlično sprejeli. Prav tako pa so ga lahko poskusili tudi naši zaposleni, ki so ga v nekoliko manjši različici prejeli zraven pentelj in informativnih brošur ob dnevu zdravih dojk. Poleg tega smo za zaposlene že peto leto zapored na naših komunikacijskih kanalih, predvsem v aplikaciji za zaposlene, pripravili številne vsebine, ki ozaveščajo o pomenu preventive in skrbi zase ter tako v okviru aktivnosti izžrebali tudi tri zaposlene, ki so prejele brezplačni klinični pregled dojk.«

Poleg ponudbe Kruha roza oktober in ozaveščanja zaposlenih smo v Lidlu Slovenija ob rožnatem oktobru k skrbi za zdravje in dobro počutje ter k rednemu samopregledovanju spodbudili tudi sledilce družbenih omrežij.

Navdihujoče zgodbe
Na Facebooku smo letos predstavili zgodbe štirih žensk, ki so prebolele raka. Iskrene izpovedi članic Združenja Europa Donna Slovenija Tanje Španić, Darje Rojec in Mojce Miklavčič so sledilce opomnile na to, kako pomembno je, da sebe postaviš na prvo mesto. V videu z dr. med. Špelo Dolec, ki je prav tako prebolela raka, pa so preverjali pomen pravilnih informacij oziroma resničnost mitov o raku dojk, ki krožijo v javnosti.

Zgodbe so dostopne tukaj: https://bit.ly/3ecfFbm

Rožnate ilustracije
V sodelovanju z znanimi slovenskimi oblikovalkami (Vido Igličar, Aljo Horvat, Nino Kovačič, Taro Drev, Ano Sneeringer ter Neo Likar in Nejo Zupan, ki sta se akciji na lastno pobudo pridružili naknadno) smo uporabnice Instagrama nagovorili s posebej za to akcijo oblikovanimi ilustriranimi predlogami (templates) za Instagram Story. Z njimi smo jih spodbudili k zavezi za redno pregledovanje dojk ter skrb za svoje zdravje in dobro počutje, obenem pa so lahko uporabnice Instagrama lahko povabile tudi svoje prijateljice, sorodnice in znanke, da storijo enako, s čimer so pomagale to pomembno sporočilo razširiti v medmrežje.

Ozaveščanju o pomembnosti pregledovanja dojk je po navadi namenjen le mesec oktober, v Lidlu Slovenija pa smo si postavili za cilj, da bomo svoje sledilke na to opominjali skozi vse leto. V ta namen so znane slovenske oblikovalke pripravile privlačna ozadja za telefon z ženstveno noto, ki si jih uporabnice shranijo na telefon kot mesečni opomnik za samopregledovanje.

Povezavi do akcije: https://bit.ly/3kB1peF in https://bit.ly/3mya0z0

_____________________________________________________________________
* Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Koraki za tačke    Mi smo Lidl Slovenija04. 10. 2021 By boljsisvet@lidl.si

KORAKI ZA TAČKE: USPEŠNO OZAVEŠČANJE ZA BOLJŠO MAČJO IN PASJO PRIHODNOST

Ob svetovnem dnevu živali, ki ga obeležujemo 4. oktobra, končujemo naše letošnje dejavnosti v sklopu dobrodelnega projekta Koraki za tačke. Skupaj s partnerjema, portalom Pes moj prijatelj in Zavodom Naš kuža, številnimi zavetišči ter društvi za zaščito živali po Sloveniji smo minuli mesec z različnimi aktivnosti ozaveščali o bolj odgovornem lastništvu, zbirali hrano za brezdomne živali ter iskali nove, tople domove. Z aktivacijo uporabnikov na družbenih omrežjih ter dejavnostmi v interni javnosti smo zbrali kar za dve toni hrane.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
TOP