Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ZDRUŽENJU EUROPA DONNA SLOVENIJA PREDALI 5.000 EUR

Objavljeno:

10/11/2020

Deli:

Žito in Lidl Slovenija smo skupaj Europi Donni – Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk predali donacijo v višini 5.000 evrov. Sredstva, ki smo jih podjetji v skupni akciji s prodajo Kruha roza oktober zbirali v oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, bodo namenjena za podporo programu ROZA.* Ta ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in rodil.

Kruh roza oktober je bil zasnovan posebej za to našo skupno akcijo Žita in Lidla Slovenija. Naše podjetje Lidl Slovenija in Žito smo namreč od vsakega prodanega hlebčka kruha skupaj donirali 0,5 evra za program ROZA, ki ga izvaja Europa Donna – Slovensko združenje za boj proti raku dojk . Poleg zbiranja sredstev za donacijo je bil projekt namenjen tudi ozaveščanju kupcev in zaposlenih v obeh podjetjih o tej najpogostejši obliki malignega obolenja žensk v razvitem svetu.

»Iskrena hvala podjetjema Žito in Lidl Slovenija za skupno pobudo, s katero smo zaznamovali rožnati oktober, mesec ozaveščanja o raku dojk, in opozorili na pomen skrbi za svoje zdravje. Hvala vsem kupcem, ki so z nakupom Kruha roza oktober prispevali k uspešnosti akcije. Zbrana sredstva bomo namenili za izvajanje programa ROZA, ki ženskam in njihovim ponuja podporo ob soočanju z diagnozo rak,« je ob predaji donacije v zahvalo povedala Radka Tomšič Demšar, podpredsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

»Ob snovanju Kruha roza oktober smo si postavili cilj, da novi kruh z najboljšimi sestavinami telesu daje energijo in dodatno voljo, hkrati pa s krušno nalepko v obliki roza pentlje nosi ozaveščevalno sporočilo o preventivi pred rakom dojk, pa tudi o pomenu zdrave prehrane in skrbi za svoje zdravje. Veseli smo, da je bil naš cilj dosežen. S prodajo Kruha roza oktober smo skupaj z Lidlom Slovenija zbrali kar 5.000 evrov, za katere verjamemo, da bodo prispevali k izvajanju programa ROZA,« je poudarila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.

Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija, je ob tem dodala, da so se z Žitom, ki je tudi sicer dolgoletni partner Lidla Slovenija, letos roza zgodbe lotili neposredno na prodajnih policah. »Zbrani znesek je dokaz, da so Lidlovi kupci Kruh roza oktober, ki je bil del pekovske premiere meseca, odlično sprejeli. Prav tako pa so ga lahko poskusili tudi naši zaposleni, ki so ga v nekoliko manjši različici prejeli zraven pentelj in informativnih brošur ob dnevu zdravih dojk. Poleg tega smo za zaposlene že peto leto zapored na naših komunikacijskih kanalih, predvsem v aplikaciji za zaposlene, pripravili številne vsebine, ki ozaveščajo o pomenu preventive in skrbi zase ter tako v okviru aktivnosti izžrebali tudi tri zaposlene, ki so prejele brezplačni klinični pregled dojk.«

Poleg ponudbe Kruha roza oktober in ozaveščanja zaposlenih smo v Lidlu Slovenija ob rožnatem oktobru k skrbi za zdravje in dobro počutje ter k rednemu samopregledovanju spodbudili tudi sledilce družbenih omrežij.

Navdihujoče zgodbe
Na Facebooku smo letos predstavili zgodbe štirih žensk, ki so prebolele raka. Iskrene izpovedi članic Združenja Europa Donna Slovenija Tanje Španić, Darje Rojec in Mojce Miklavčič so sledilce opomnile na to, kako pomembno je, da sebe postaviš na prvo mesto. V videu z dr. med. Špelo Dolec, ki je prav tako prebolela raka, pa so preverjali pomen pravilnih informacij oziroma resničnost mitov o raku dojk, ki krožijo v javnosti.

Zgodbe so dostopne tukaj: https://bit.ly/3ecfFbm

Rožnate ilustracije
V sodelovanju z znanimi slovenskimi oblikovalkami (Vido Igličar, Aljo Horvat, Nino Kovačič, Taro Drev, Ano Sneeringer ter Neo Likar in Nejo Zupan, ki sta se akciji na lastno pobudo pridružili naknadno) smo uporabnice Instagrama nagovorili s posebej za to akcijo oblikovanimi ilustriranimi predlogami (templates) za Instagram Story. Z njimi smo jih spodbudili k zavezi za redno pregledovanje dojk ter skrb za svoje zdravje in dobro počutje, obenem pa so lahko uporabnice Instagrama lahko povabile tudi svoje prijateljice, sorodnice in znanke, da storijo enako, s čimer so pomagale to pomembno sporočilo razširiti v medmrežje.

Ozaveščanju o pomembnosti pregledovanja dojk je po navadi namenjen le mesec oktober, v Lidlu Slovenija pa smo si postavili za cilj, da bomo svoje sledilke na to opominjali skozi vse leto. V ta namen so znane slovenske oblikovalke pripravile privlačna ozadja za telefon z ženstveno noto, ki si jih uporabnice shranijo na telefon kot mesečni opomnik za samopregledovanje.

Povezavi do akcije: https://bit.ly/3kB1peF in https://bit.ly/3mya0z0

_____________________________________________________________________
* Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ponudba10. 02. 2022 By boljsisvet@lidl.si

Z NOVIMI UČNIMI PRIPOMOČKI DO BOLJŠEGA RAZVOJA GLUHIH IN NAGLUŠNIH OTROK

V sklopu letne dobrodelne donacije Deluxe, s katero pod okriljem naše trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že vrsto let prispevamo k lepši prihodnosti otrok in mladostnikov, smo ljubljanskemu, mariborskemu in portoroškemu zavodu oziroma centru za gluhe in naglušne predali donacijo za nakup različnih učnih pripomočkov, ki so potrebni za optimalen razvoj gluhih in naglušnih otrok in mladostnikov ter za nudenje ustrezne strokovne pomoči.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski14. 01. 2022 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI VEČ KOT 70 KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že deveta akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2021 do 8. januarja 2022. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili več kot 70 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ponudba22. 11. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVA DONACIJA DELUXE LETOS NAMENJENA GLUHIM IN NAGLUŠNIM OTROKOM

Ko si leto nadane praznično preobleko, je čas za trenutke, ki povezujejo. Zato Lidlove police vsako leto napolnijo izvrstni izdelki Deluxe. Že deveto leto zapored bomo v Lidl Slovenija v sklopu trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet del sredstev od prodaje izdelkov namenili za najmlajše, za njihovo zdravljenje, rehabilitacijo ali razvoj. Letos bodo donacijo namenili trem slovenskim zavodom za gluhe in naglušne v Ljubljani, Mariboru in Portorožu, ki bodo prejeli različne pripomočke za delo in razvoj gluhih ter naglušnih otrok ter mladostnikov in za nudenje strokovne pomoči.
TOP