Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ŽIRIJA IZBRALA IZDELKE ZA LIDLOVO LOJTR’CO DOMAČIH

Objavljeno:

27/07/2017

Deli:

Na sedežu Lidla Slovenija se je pred nekaj dnevi sestala strokovna komisija in ocenila prispele izdelke na letošnji razpis Lidlova Lojtr’ca domačih. Tokrat je bilo prijavljenih več kot 200 izdelkov, strokovna komisija, ki so jo sestavljali kuharski mojster Tomaž Kavčič, televizijska voditeljica Mojca Mavec in izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija Akos Szilagyi, pa je na koncu izbrala 50 izdelkov, ki se bodo čez nekaj mesecev predstavili na Lidlovih policah. Žirija je ugotovila, da so dobavitelji letos prijavili še bolj inovativne izdelke kot lani.

Številni med njimi so ekološko pridelani, izredno pa so presenetile tudi kreativno dovršene embalaže. Med prijavljenimi je bila večina izdelkov prehranskih, med neprehranskimi pa so dobavitelji prijavili predvsem zanimive rokodelske in kozmetične izdelke.

»Ponovno se je pokazalo, da mali podjetniki, naši potencialni dobavitelji, Lidlovo Lojtr’co domačih razumejo kot priložnost, za predstavitev svojih kakovostnih izdelke in pridobivanje izkušenj sodelovanja z večjim trgovcem,« je po ocenjevanju povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija. »Dobavitelji so se na prijavo dobro pripravili, dodelali so svoje izdelke, tako vizualno kot vsebinsko, in tako na nek način dali poklon tudi Lojtr’ci sami,« je še dodal.

Kuharski mojster Tomaž Kavčič je bil zadovoljen nad kreativnostjo prijavljenih izdelkov: »Letos sem prepoznal korak naprej, izdelki so bili dovršeni in pri vsakem je bilo občutiti roko gospodarja – veliko skrb, odgovornost do izdelka in kupcev.« Mojca Mavec pa je bila navdušena nad povezovanjem tradicije s sodobnostjo: »Veliko izdelkov je povzemalo ideje iz preteklosti na sodoben način. Preizkusili smo lahko veliko ekološko pridelanih oziroma pripravljenih izdelkov ter naravnih kozmetičnih izdelkov.«

Izbrani dobavitelji bodo v drugi polovici novembra deležni posebne Akademije Lidlove Lojtr’ce domačih, na kateri bodo seznanjeni z vsemi posebnostmi umeščanja izdelka na Lidlove police, pridobili pa bodo tudi druga znanja, ki jim bodo prišla prav pri rasti in razvoju podjetja. Izdelki nove generacije Lidlove Lojtr’ce domačih bodo kupcem na voljo v začetku 2018.

Projekt Lidlova Lojtr’ca domačih smo v Lidlu Slovenija prvič predstavili lansko jesen in tako letos spomladi na svoje police postavili več kot 100 odličnih slovenskih izdelkov malih proizvajalcev. Številni med njimi so s prijavo v projekt prvič dobili priložnost, da sodelujejo s tako velikim trgovcem, kot je Lidl, in svoje izdelke ponudijo širšemu slovenskemu trgu. O priljubljenosti projekta govori tudi dejstvo, da je bil ne malokateri butični izdelek hipoma razprodan.
Več informacij o projektu na www.lojtrcadomacih.si.

.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski12. 01. 2021 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI KAR 85 POLNIH KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že sedma akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2020 do 8. januarja 2021. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili kar 85 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija23. 12. 2020 By boljsisvet@lidl.si

PRISLUHNITE NOVEMU PODKASTU USTVARIMO BOLJŠI SVET!

V Lidlu Slovenija pravimo, da je potrebno boljši svet aktivno ustvarjati in ne le sanjati o njem. Ker je pozitivnih zgodb in trmastih posameznikov, ki spreminjajo svet na bolje, v Sloveniji veliko, smo jim želeli ponuditi dodatno priložnost, da se predstavijo, da še koga zmotivirajo in navdušijo k premikanju sveta v boljšo smer. Zato jih bomo odslej povabili pred mikrofon – v Lidlov podkast Ustvarimo boljši svet. Prihajajoči prazniki so kot nalašč za kak navdih, zato vabljeni k poslušanju prve oddaje! V goste smo povabili Roka Terkaja, glasbenika in predanega ustvarjalca boljšega sveta.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni06. 11. 2020 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVCI IN LIDLOVKE ODTEKLI 561 DOBRODELNIH KILOMETROV

​V tednu med 23. oktobrom in 1. novembrom je 55 Lidlovcev in Lidlovk odteklo letošnji Virtualni Ljubljanski maraton. Vsak zase, po svoji progi, pa vendar na nek način skupaj. Tudi brez številnih navijačev, ki sicer spodbujajo tekačice in tekače, smo letos pretekli 561 km in s tem donirali prav toliko EUR URI Soča – tudi tokrat smo namreč v Lidlu Slovenija donirali 1 EUR za vsak pretečen kilometer.
TOP