Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ŽIRIJA IZBRALA IZDELKE ZA LIDLOVO LOJTR’CO DOMAČIH

Objavljeno:

27/07/2017

Deli:

Na sedežu Lidla Slovenija se je pred nekaj dnevi sestala strokovna komisija in ocenila prispele izdelke na letošnji razpis Lidlova Lojtr’ca domačih. Tokrat je bilo prijavljenih več kot 200 izdelkov, strokovna komisija, ki so jo sestavljali kuharski mojster Tomaž Kavčič, televizijska voditeljica Mojca Mavec in izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija Akos Szilagyi, pa je na koncu izbrala 50 izdelkov, ki se bodo čez nekaj mesecev predstavili na Lidlovih policah. Žirija je ugotovila, da so dobavitelji letos prijavili še bolj inovativne izdelke kot lani.

Številni med njimi so ekološko pridelani, izredno pa so presenetile tudi kreativno dovršene embalaže. Med prijavljenimi je bila večina izdelkov prehranskih, med neprehranskimi pa so dobavitelji prijavili predvsem zanimive rokodelske in kozmetične izdelke.

»Ponovno se je pokazalo, da mali podjetniki, naši potencialni dobavitelji, Lidlovo Lojtr’co domačih razumejo kot priložnost, za predstavitev svojih kakovostnih izdelke in pridobivanje izkušenj sodelovanja z večjim trgovcem,« je po ocenjevanju povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija. »Dobavitelji so se na prijavo dobro pripravili, dodelali so svoje izdelke, tako vizualno kot vsebinsko, in tako na nek način dali poklon tudi Lojtr’ci sami,« je še dodal.

Kuharski mojster Tomaž Kavčič je bil zadovoljen nad kreativnostjo prijavljenih izdelkov: »Letos sem prepoznal korak naprej, izdelki so bili dovršeni in pri vsakem je bilo občutiti roko gospodarja – veliko skrb, odgovornost do izdelka in kupcev.« Mojca Mavec pa je bila navdušena nad povezovanjem tradicije s sodobnostjo: »Veliko izdelkov je povzemalo ideje iz preteklosti na sodoben način. Preizkusili smo lahko veliko ekološko pridelanih oziroma pripravljenih izdelkov ter naravnih kozmetičnih izdelkov.«

Izbrani dobavitelji bodo v drugi polovici novembra deležni posebne Akademije Lidlove Lojtr’ce domačih, na kateri bodo seznanjeni z vsemi posebnostmi umeščanja izdelka na Lidlove police, pridobili pa bodo tudi druga znanja, ki jim bodo prišla prav pri rasti in razvoju podjetja. Izdelki nove generacije Lidlove Lojtr’ce domačih bodo kupcem na voljo v začetku 2018.

Projekt Lidlova Lojtr’ca domačih smo v Lidlu Slovenija prvič predstavili lansko jesen in tako letos spomladi na svoje police postavili več kot 100 odličnih slovenskih izdelkov malih proizvajalcev. Številni med njimi so s prijavo v projekt prvič dobili priložnost, da sodelujejo s tako velikim trgovcem, kot je Lidl, in svoje izdelke ponudijo širšemu slovenskemu trgu. O priljubljenosti projekta govori tudi dejstvo, da je bil ne malokateri butični izdelek hipoma razprodan.
Več informacij o projektu na www.lojtrcadomacih.si.

.

POVEZANE NOVICE

Pohvala da ljudem krilaPreberi več + Aktualno    Družba    Projekti    Ustavi se    Zaposleni20. 09. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

POHVALA DA LJUDEM KRILA

Letošnja akcija Ustavi se! je bila posvečena komunikaciji, ki je temelj kakovostnih odnosov. Velikokrat pozabljamo, kako pomembna je pri tem pohvala, zato smo nagradno aktivacijo zgradili ...
Preberi več + Aktualno    Družba    Zaposleni22. 08. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

NAPOLNILI SMO ŠOLSKE TORBE OTROKOM IZ SOCIALNO OGROŽENIH DRUŽIN

Pred pričetkom novega šolskega leta smo Lidlovke in Lidlovci zbirali šolske potrebščine za otroke iz socialno ogroženih družin, za katere skrbi Zveza prijateljev mladine ...
Preberi več + Aktualno    Družba    Projekti    Ustavi se    Zaposleni08. 08. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

USTAVI SE IN SE NAM PRIDRUŽI PRI REŠEVANJU IZZIVOV

V Lidlu Slovenija bomo v avgustu v sklopu vseslovenske akcije Ustavi se, ki letos v ospredje postavlja komunikacijo, dejavni na svojem Instagram profilu. Dragocene izkušnje in nasvete ...
TOP