Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ŽIRIJA IZBRALA IZDELKE ZA LIDLOVO LOJTR’CO DOMAČIH

Objavljeno:

27/07/2017

Deli:

Na sedežu Lidla Slovenija se je pred nekaj dnevi sestala strokovna komisija in ocenila prispele izdelke na letošnji razpis Lidlova Lojtr’ca domačih. Tokrat je bilo prijavljenih več kot 200 izdelkov, strokovna komisija, ki so jo sestavljali kuharski mojster Tomaž Kavčič, televizijska voditeljica Mojca Mavec in izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija Akos Szilagyi, pa je na koncu izbrala 50 izdelkov, ki se bodo čez nekaj mesecev predstavili na Lidlovih policah. Žirija je ugotovila, da so dobavitelji letos prijavili še bolj inovativne izdelke kot lani.

Številni med njimi so ekološko pridelani, izredno pa so presenetile tudi kreativno dovršene embalaže. Med prijavljenimi je bila večina izdelkov prehranskih, med neprehranskimi pa so dobavitelji prijavili predvsem zanimive rokodelske in kozmetične izdelke.

»Ponovno se je pokazalo, da mali podjetniki, naši potencialni dobavitelji, Lidlovo Lojtr’co domačih razumejo kot priložnost, za predstavitev svojih kakovostnih izdelke in pridobivanje izkušenj sodelovanja z večjim trgovcem,« je po ocenjevanju povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija. »Dobavitelji so se na prijavo dobro pripravili, dodelali so svoje izdelke, tako vizualno kot vsebinsko, in tako na nek način dali poklon tudi Lojtr’ci sami,« je še dodal.

Kuharski mojster Tomaž Kavčič je bil zadovoljen nad kreativnostjo prijavljenih izdelkov: »Letos sem prepoznal korak naprej, izdelki so bili dovršeni in pri vsakem je bilo občutiti roko gospodarja – veliko skrb, odgovornost do izdelka in kupcev.« Mojca Mavec pa je bila navdušena nad povezovanjem tradicije s sodobnostjo: »Veliko izdelkov je povzemalo ideje iz preteklosti na sodoben način. Preizkusili smo lahko veliko ekološko pridelanih oziroma pripravljenih izdelkov ter naravnih kozmetičnih izdelkov.«

Izbrani dobavitelji bodo v drugi polovici novembra deležni posebne Akademije Lidlove Lojtr’ce domačih, na kateri bodo seznanjeni z vsemi posebnostmi umeščanja izdelka na Lidlove police, pridobili pa bodo tudi druga znanja, ki jim bodo prišla prav pri rasti in razvoju podjetja. Izdelki nove generacije Lidlove Lojtr’ce domačih bodo kupcem na voljo v začetku 2018.

Projekt Lidlova Lojtr’ca domačih smo v Lidlu Slovenija prvič predstavili lansko jesen in tako letos spomladi na svoje police postavili več kot 100 odličnih slovenskih izdelkov malih proizvajalcev. Številni med njimi so s prijavo v projekt prvič dobili priložnost, da sodelujejo s tako velikim trgovcem, kot je Lidl, in svoje izdelke ponudijo širšemu slovenskemu trgu. O priljubljenosti projekta govori tudi dejstvo, da je bil ne malokateri butični izdelek hipoma razprodan.
Več informacij o projektu na www.lojtrcadomacih.si.

.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP