V Lidlu Slovenija smo že drugo leto zapored obeležili zlati september – mesec ozaveščanja o otroškem raku. Tudi tokrat sta se nam pri dobrodelni noti pridružila dva slovenska dobavitelja, Konditor in Petlja. Skupaj z Lidlovimi kupci smo tako od prodaje linških keksov z Viki kremo zbrali 4845 EUR in jih namenili društvu Junaki 3. nadstropja.
Na letni ravni v Sloveniji za rakom zboli 70 do 80 otrok, rak pa je tudi drugi najpogostejši vzrok smrti pri otrocih, starih od 5 do 14 let. Ker bolezen zaznamuje vso družino, je poslanstvo društva Junaki 3. nadstropja poleg ozaveščanja o otroškem raku tudi zagotavljanje pomoči in opore obolelim otrokom ter njihovim bližnjim.
»Zlati izdelek« za junake
Zlati izdelek, linški keksi, polnjeni z vedno priljubljeno Viki kremo, je bil odet v posebej označeno embalažo. Keksi so narejeni iz slovenskih jajc in moke, njihova embalaža pa je v 90 % iz reciklirane plastike. V Lidlu Slovenija smo se tudi letos za to posebno donacijsko akcijo povezali s slovenskim dobaviteljem Konditorjem, letos pa se nam je pri akciji pridružilo še podjetje Petlja, dobavitelj Viki kreme.
»Neizmerno smo hvaležni Lidlu Slovenija, da nas podpira že od začetka našega delovanja. Cenimo vsako donacijo, ki jo dobimo. Lidlu pa smo še toliko bolj hvaležni, saj nam z zlatim izdelkom, poleg finančne pomoči, izdatno pomaga tudi pri ozaveščanju in širjenju glasu o Junakih. Letošnjo donacijo, ki je res velika, bomo namenili za direktno finančno pomoč družinam otrok z rakom. V novembru bomo objavili razpis, preko katerega bomo finančno pomagali družinam otrok, ki so za rakom zboleli v zadnjem letu,« so povedali v društvu Junaki 3. nadstropja.
V Lidlu Slovenija smo veseli, ko se našim pobudam pridružijo slovenski dobavitelji in tako skupaj ustvarjamo boljši svet za naše najmlajše. To pa tudi ni naše prvo sodelovanje z društvom Junaki 3. nadstropja. V sklopu praznične donacije Deluxe smo za društvo leta 2020 zbirali sredstva za vzpostavitev sobe zaupanja na hematološko-onkološkem inštitutu v Ljubljani.