Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

DRUŽBA

Družbena odgovornost je pri našem podjetju ključnega pomena. Prizadevamo si, da naši pozitivni odnosi v delovnem okolju vplivajo tudi na naš odnos do skupnosti, ki nas obdaja. Verjamemo, da lahko še tako mala gesta v pravem trenutku nekomu spremeni trenutek v življenju – na bolje. Pri stebru družba se osredotočamo na dve osrednji področji družbene odgovornosti: prvo je zdrav način življenja, otroci in družine, drugo pa humanitarne aktivnosti.

Ponosno podpiramo

V okviru sponzorstva Zveze za šport invalidov Slovenije – Paralimpijskega komiteja smo od leta 2016 uspešno integrirali vse svoje ključne ciljne javnosti in za učinkovitost komuniciranja v letu 2016 prejel tudi nagrado Sporto. V letu 2017 sta Lidl Slovenija in ZŠIS-POK nadgradila sodelovanje z vzpostavitvijo programa Postani športnik, ki postavlja temelje za večjo vključenost mladih invalidov v športne aktivnosti na lokalni in nacionalni ravni. S sponzorstvom ZŠIS-POK Lidl Slovenija dodatno utrjuje svojo pozicijo podpornika aktivnega življenjskega sloga ter aktivno pripomore k ozaveščanju o enakopravnosti ljudi z različnimi oviranostmi.

Pozitivne lastnosti športa dokazujejo tudi številne raziskave, ki kažejo, da se ljudje s posebnimi potrebami, ki se vključujejo v različne športne aktivnosti, lažje najdejo zaposlitev in pridobijo življenjskega partnerja.  

Skrbimo za otroke

Vsak izmed nas kdaj potrebuje oporo nekoga, ki mu lahko priskoči na pomoč. Tega se zavedamo tudi v Lidlu Slovenija, zato vsako leto v prazničnem božično-novoletnem času v okviru naše praznične linije izdelkov Deluxe zbiramo donatorska sredstva. 

Lidl Slovenija od leta 2012 izvajamo donacijo Deluxe, v okviru katere del sredstev od prodaje praznične blagovne znamke namenja otrokom, ki potrebujejo pomoč zaradi bolezni ali oviranosti. Že vrsto let se pri tem povezuje z URI Soča, ki je postal dolgoročni partner donacije. V tem času je Lidl Slovenija otroški oddelek URI Soča obogatil s številnimi pripomočki in opremo, ki omogočajo še učinkovitejšo rehabilitacijo. V preteklih 5 letih je Lidl Slovenija za donacijo Deluxe na letni ravni namenil do 20.000 evrov. Z donacijami Deluxe utrjuje pozicijo podpornika pomoči potrebnih bolnih otrok in otrok z oviranostmi ter s tem pripomore k dvigu kakovosti njihovega življenja.  

Podelitev donacije Deluxe je del trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet, s katero Lidl Slovenija korak za korakom kroji pozitivne spremembe v družbi. Sredstva se zbirajo od prodaje izdelkov v prednovoletnem, prazničnem času, podelitev donacije pa je v naslednjem koledarskem letu.

Leta 2013 so bila zbrana sredstva namenjena nakupu defibrilatorja za novorojenčke v ljubljanski Pediatrični kliniki, leto kasneje (2014) pa so se ustvarili temelji za (trdno) sodelovanje z URI-Soča, ko so se otroci z motnjami govora razveselili naprave za nadomestno komuniciranje.

V letu 2015 je bila donacija ponovno namenjena Pediatrični kliniki, in sicer za nakup genetskega analizatorja za hitrejše diagnosticiranje levkemije pri otrocih.

Od leta 2016 naprej je donacija Deluxe postala sinonim za sodelovanje med URI-Soča in Lidlom Slovenije. V letu 2016 je URI-Soča postala bogatejša za sodobni gibalni napravi za podporo rehabilitaciji otrok, predvsem krepitvi spodnjih udov, ki so pomembni za pridobivanje funkcionalnih veščin, kot sta hoja in stanje na nogah. 

Ob zavedanju, da se lahko z moderno tehnologijo izboljša oziroma poskrbi za večjo kakovost rehabilitacijskih programov, je Lidl Slovenija leta 2017 zbrana sredstva namenil nakupu naprave Nirvana, ki temelji na tehnologiji navidezne resničnosti. Z njo lahko otroci izvajajo različne gibalne aktivnosti glede na svoje potrebe in sposobnosti. 

Z donacijo iz leta 2018 je bil zgrajen poligon za učenje vožnje z vozičkom, ki otrokom pomaga pri učenju spretnostnih veščin vožnje in jim s tem omogoča večjo samostojnost. 

S sredstvi, zbranimi konec leta 2019,  smo o URI-Soča obogatil z dvema prilagodljivima vadbenima napravama, ki ju bodo pri rehabilitaciji lahko uporabljali tudi otroci in mladostniki. Preostanek zbranih sredstev smo namenil za nakup igrač, ki so posebej prilagojene za otroke z motnjami v gibalnem in nevrološkem razvoju ter bodo kot take pripomogle k njihovi rehabilitaciji. Na URI-Soča beležijo podatek, da so v zadnjih petih letih podarjene naprave na poti k rehabilitaciji pomagale že več 1500 otrokom in mladostnikom.

Roko pomoči ponudimo tudi v okviru Unicefove mreže »Varnih točk«, ki so ji pridružene vse naše enote. Otrokom nudijo zaščito in osnovne informacije, pomoč ali zgolj nasvet v stiski.

Lidl Slovenija je vzpostavil blagovno znamko maskote Zdravko Lidl, ki je namenjena spodbujanju zdravega načina življenja pri otrocih in odraslih. V letih od 2014 do 2018 je maskota Zdravko Lidl letno sodelovala pri več kot 20 aktivnostih za ključne ciljne javnosti (zaposleni, kupci, otroci in družine ter širša javnost). Obenem ima Zdravko Lidl svoje spletno mesto, ki je dostopno tudi ljudem z oviranostmi in je bilo nagrajeno s certifikatom A3C-dostopno vsem. Zdravko Lidl je osrednji kanal Lidla Slovenija za promocijo zdravega življenjskega sloga otrok in njihovih staršev.  

Skrbimo za pomoč ljudem in živalim

Lidl Slovenija iz leta v leto prispeva k večji blaginji v družbi. V obdobju od 2014 do 2018 je letno podprl več kot 250 organizacij in projektov s področja zdravega načina življenja, izobraževanja, kulture, športa in humanitarne pomoči. Zavedamo odgovornega delovanja in skrbi za tiste v stiski.

V ta namen že več let zapored organiziramo zbiralni akciji, kjer svoje kupce spodbujamo k zbiranju hrane za ljudi v stiski in živali v stiski.

Skrbimo za zdravje

V letu 2016 je vzpostavil program Lidlova Vitalnica, s katerim svoje kupce spodbuja k zdravemu in aktivnemu načinu življenja.  

Skrbimo za prostovoljstvo

V Pacugu več let zapored poteka naša lastna delovna akcija, v kateri Lidlovke in Lidlovci obnavljamo otroško letovišče.

TOP