Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NAMEN, KI JE DOBER KOT KRUH – SKUPNA PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA SLOVENIJA

Objavljeno:

01/10/2022

Deli:

Oktober je v Lidlu Slovenija že tradicionalno obarvan v rožnato. Že tretje leto zapored smo se povezali z našim dobaviteljem Žitom, ki je v svojih pekarnah ustvaril poseben Kruh roza oktober. Kruh se bo v oktobru prodajal izključno v 63 Lidlovih trgovinah, z delom izkupička od njegove prodaje pa bomo skupaj z Žitom podprli Europo Donno Slovenija – Slovensko združenje za boj proti raku dojk.

Ozaveščevalna kampanja tako podpira namen, ki je dober kot kruh. Skupaj z Žitom bomo tako od vsakega prodanega izdelka donirali 0,50 evra za podporo programu ROZA*. Ta ponuja psihosocialno pomoč bolnicam, otrokom in svojcem, ki se soočajo z diagnozo raka dojk ali raka rodil.

»Začenja se rožnati oktober, mednarodni mesec osveščanja o raku dojk. Že tradicionalno v tem času poudarjamo ključna sporočila o pomenu skrbi za svoje zdravje. Kot vsako leto osveščamo o pomenu rednega mesečnega samopregledovanja dojk in odzivanja na vabila presejalnega programa DORA, ki pripomoreta k zgodnjemu odkrivanju. Saj vemo, da je rak dojk dobro ozdravljiv, če je odkrit dovolj zgodaj. Veseli smo, da se podjetji Žito in Lidl Slovenija tudi letos pridružujeta z osveščanjem svojih zaposlenih in kupcev.« je poudarila Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

Povezovanje z dolgoletnim dobaviteljem
V Lidlu Slovenija smo se za dober namen povezali z Žitom, ki je naš dobavitelj že več kot 15 let. Skupaj smo že tretje leto zapored podprli Europo Donno Slovenijo – Slovensko združenje za boj proti raku. »V Žitu smo Kruh roza oktober zasnovali kot rustikalno oblikovan hlebček, ki je izjemen vir beljakovin, saj vsebuje semena oljne kadulje in ovsene kosmiče, ki mu dajejo še večjo hrustljavost ter poudarijo njegov okus. Vsak hlebček smo tudi okrasili s posebno užitno krušno nalepko z roza pentljo, ki nosi simbolično sporočilo o pomenu zdrave prehrane in skrbi za lastno zdravje ter ozavešča o raku dojk,« opisuje Rok Cankar, direktor pekarstva v Žitu.

Oktober je že 8. leto zapored v Lidlu Slovenija obarvan v rožnato
V Lidlu Slovenija je mesec oktober že osmo leto zapored obarvan v rožnato. S pomočjo združenja Europa Donna Slovenija, ki letos praznuje 25 let delovanja, nagovarjamo naše kupce ter zaposlene o pomembnosti preventive ter rednega samopregledovanja dojk. V ta namen v rožnatem oktobru pripravljamo različne ozaveščevalne vsebine ter predavanje za naše zaposlene, na katerem bodo članice Europe Donne Slovenija predstavile pravilno samopregledovanje ter odgovarjale na vsa vprašanja. Na dan zdravih dojk bomo za vse zaposlene pripravili roza zajtrk, katerega zveza bo ravno Kruh roza oktober.
Vsem ženskam želimo sporočiti, kako pomembno je, da namenijo več časa sebi, ne samo oktobra, ampak skozi vse leto.
__________________________________________________
* Program ROZA je razvojni program z vsebinami, orodji in ukrepi za psihosocialno opolnomočenje in zdravo aktivacijo žensk z izkušnjo raka dojk in rodil, ki vključuje tudi svojce in bližnje. Cilj programa je doseganje boljšega psihosocialnega zdravja, zmanjševanje neenakosti v zdravju, izboljšanje kakovosti življenja s poudarkom na psihosocialni obravnavi in pomoči bolnicam, njihovim svojcem in bližnjim ter ozaveščanje širše javnosti.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija    Poslovni partnerji21. 09. 2022 By boljsisvet@lidl.si

TRGOVINE LIDLA SLOVENIJA ODSLEJ TUDI DEMENCI PRIJAZNE TOČKE

Lidl Slovenija se je kot prvi trgovec v Sloveniji pridružil demenci prijaznim točkam Spominčice - Alzheimer Slovenija. Zaposleni v vseh naših trgovinah imajo potrebno osnovno znanje o demenci in so usposobljeni za komunikacijo z osebami z demenco ter jim tako lahko nudijo pomoč v primeru, ko se izgubijo.
Preberi več + Aktualno    Družba    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski13. 07. 2022 By boljsisvet@lidl.si

467 DNI MORJA IN SONCA ZA OTROKE S POSEBNIMI POTREBAMI

V Lidlu Slovenija smo se tudi v letu 2022 pridružili Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) v dobrodelni akciji Pomežik soncu. Skupaj bomo na počitnice peljali otroke s posebnimi potrebami iz socialno ogroženih družin, ki za brezskrbno uživanje na počitnicah potrebujejo spremljevalca. Z uspešno humanitarno prodajno akcijo z Lidlovimi izdelki Lupilu in Cien Kids smo zbrali sredstva za kar 467 brezskrbnih počitniških dni.
Preberi več + Aktualno    Družba    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski03. 05. 2022 By boljsisvet@lidl.si

POMEŽIK SONCU 2022 IN ZBIRALNE KOŠARE

Tudi letos smo pristopili k sodelovanju k dobrodelni akciji Pomežik soncu. V maju in juniju bomo tako od vsakega prodanega izdelka iz redne ponudbe znamke Lupilu in Cien Kids (nekdaj Cien Baby) prispevali 10 centov za letovanje otrok s posebnimi potrebami pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS).
TOP