Nagrado je prejel v kategoriji Programi družbene odgovornosti, neprofitne kampanje, saj, kot je zapisala strokovna žirija, “projekt orje ledino in se z dolgoročno zastavljeno komunikacijsko strategijo učinkovito loteva družbeno odgovorne, a zapostavljene tematike zavržene hrane.”
Naj se pohvalimo, da v Lidlu Slovenija k problematiki prevelikih količin zavržene hrane pristopamo aktivno. V sodelovanju s partnerskimi organizacijami, predvsem z Zvezo Lions klubov Slovenija, smo vzpostavili učinkovit sistem donacij prehranskih izdelkov, ki so še kakovostni in varni, a se jim izteka rok uporabe, iz skladišča in trgovin. Obenem pa smo postali pomemben partner ozaveščevalnih aktivnosti z namenom spodbujanja spremembe vedenja za manj zavržene hrane. Skupaj s programom Ekošola že štiri leta spodbujamo vrtce, šole in druge izobraževalne ustanove, da se problematike zavržene hrane lotevajo z različnimi ukrepi, ki na koncu prinesejo konkretne rezultate in s tem manj zavržene hrane. V letošnjem šolskem letu v projektu sodeluje več kot 120 ustanov, kar pomeni več kot 5.000 otrok iz cele Slovenije.
Foto: Žiga Intihar
Aktivne komunikacije smo se lotili tudi na družabnih omrežjih in skupaj s slovenskimi blogerji ustvarili okusne recepte, s katerimi pouporabimo hrano in tako preprečimo, da bi končala v smeteh. Rezultati kažejo, da so tovrstne vsebine zelo zanimive za Lidlove kupce, zato bomo s tovrstnimi aktivnostmi še nadaljevali. Hrana namreč ni in ne sme biti odpadek.