Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NOVA BLAGOVNA ZNAMKA NAŠE NAM PAŠE PONUJA TRADICIJO S ŠČEPCEM SODOBNOSTI

Objavljeno:

17/11/2018

Deli:

25. oktobra prihaja na naše police nova lastna blagovna znamka Naše nam paše, v katero smo združili izdelke lokalne proizvodnje preverjenih Lidlovih dobaviteljev. Skrbno smo izbrali 50 izdelkov, ki jih povezujemo z nostalgijo, s pristno domačim, jim dodali sodobno noto in jih tako postavili v vrvež modernega vsakdana. Nabor izdelkov bomo redno širili, saj želimo zadovoljiti čim več različnih okusov in našim strankam ponuditi izdelke blagovne znamke Naše nam paše za praktično vse priložnosti.

Novo lastno blagovno znamko smo predstavili z dogodkom v ljubljanski Švicariji v Tivoliju, kjer smo prvič zavrteli tudi oglas, ki bo osrednji element skorajšnje komunikacijske kampanje. Glasbena podlaga oglasa je namreč nekaj posebnega. Zanjo smo izbrali tri desetletja staro skladbo legendarnih bratov Avsenik Nesi me, nesi (Srečanje), ki se je doslej skrivala kot inštrumental. Danes je v izvedbi perspektivne mlade glasbenice Monike Avsenik zaživela v novi podobi in navdušila zbrane predstavnike medijev.

Dogodek je povezovala prikupna voditeljica Darja Gajšek, ki je v pogovoru z Valentinom Bufolinom, vodjo marketinga v podjetju Lidl Slovenija, in Rokom Gabrovškom, nabavnikom prehranskih izdelkov v podjetju Lidl Slovenija, razkrila podrobnosti projekta Naše nam paše in predstavila sodelovanje z Miro Šemič, največjo vinsko strokovnjakinjo pri nas. Priznana enologinja je namreč za naše kupce pripravila izbor vin iz Lidlove ponudbe, ki jih bomo odslej ponujali pod imenom Mira priporoča.

S projektom Naše nam paše smiselno nadgrajujemo Lidlovo Lojtr’co domačih z novim naborom slovenskih izdelkov, ki bodo stalnica na policah naših trgovin, ter tako še nadalje sledimo svoji zavezi podpore trajnostnega razvoja in lokalne proizvodnje.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Koraki za tačke    Mi smo Lidl Slovenija04. 10. 2021 By boljsisvet@lidl.si

KORAKI ZA TAČKE: USPEŠNO OZAVEŠČANJE ZA BOLJŠO MAČJO IN PASJO PRIHODNOST

Ob svetovnem dnevu živali, ki ga obeležujemo 4. oktobra, končujemo naše letošnje dejavnosti v sklopu dobrodelnega projekta Koraki za tačke. Skupaj s partnerjema, portalom Pes moj prijatelj in Zavodom Naš kuža, številnimi zavetišči ter društvi za zaščito živali po Sloveniji smo minuli mesec z različnimi aktivnosti ozaveščali o bolj odgovornem lastništvu, zbirali hrano za brezdomne živali ter iskali nove, tople domove. Z aktivacijo uporabnikov na družbenih omrežjih ter dejavnostmi v interni javnosti smo zbrali kar za dve toni hrane.
Preberi več + Aktualno    Koraki za tačke01. 09. 2021 By boljsisvet@lidl.si

KORAKI ZA TAČKE: V POMOČ BREZDOMNIM ŽIVALIM IN OZAVEŠČANJE O ODGOVORNIH LASTNIKIH

V Lidlu Slovenija tudi letos, že tradicionalno pripravljamo projekt Koraki za tačke, kjer si prizadevamo za dobrobit (brezdomnih) živali. Družbeno odgovorni projekt tudi letos začenjamo s postavitijo zbiralnih košar za hrano za brezdomne živali v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji.
Preberi več + Aktualno    Koraki za tačke08. 12. 2020 By boljsisvet@lidl.si

TUDI LETOS PRAZNUJEMO BREZ POKA

V Lidlu Slovenija smo že nekaj let med nosilci akcije Koraki za tačke, s katero spodbujamo razmislek o odgovornem lastništvu domačih ljubljenčkov ter o tem, da je v Sloveniji še vedno preveč brezdomnih in zavrženih žival. Tako smo se lani odločili, da bomo iz prodaje umaknili pirotehniko, tako bo tudi letos. Praznujemo brez poka!
TOP