25. oktobra prihaja na naše police nova lastna blagovna znamka Naše nam paše, v katero smo združili izdelke lokalne proizvodnje preverjenih Lidlovih dobaviteljev. Skrbno smo izbrali 50 izdelkov, ki jih povezujemo z nostalgijo, s pristno domačim, jim dodali sodobno noto in jih tako postavili v vrvež modernega vsakdana. Nabor izdelkov bomo redno širili, saj želimo zadovoljiti čim več različnih okusov in našim strankam ponuditi izdelke blagovne znamke Naše nam paše za praktično vse priložnosti.
Novo lastno blagovno znamko smo predstavili z dogodkom v ljubljanski Švicariji v Tivoliju, kjer smo prvič zavrteli tudi oglas, ki bo osrednji element skorajšnje komunikacijske kampanje. Glasbena podlaga oglasa je namreč nekaj posebnega. Zanjo smo izbrali tri desetletja staro skladbo legendarnih bratov Avsenik Nesi me, nesi (Srečanje), ki se je doslej skrivala kot inštrumental. Danes je v izvedbi perspektivne mlade glasbenice Monike Avsenik zaživela v novi podobi in navdušila zbrane predstavnike medijev.
Dogodek je povezovala prikupna voditeljica Darja Gajšek, ki je v pogovoru z Valentinom Bufolinom, vodjo marketinga v podjetju Lidl Slovenija, in Rokom Gabrovškom, nabavnikom prehranskih izdelkov v podjetju Lidl Slovenija, razkrila podrobnosti projekta Naše nam paše in predstavila sodelovanje z Miro Šemič, največjo vinsko strokovnjakinjo pri nas. Priznana enologinja je namreč za naše kupce pripravila izbor vin iz Lidlove ponudbe, ki jih bomo odslej ponujali pod imenom Mira priporoča.
S projektom Naše nam paše smiselno nadgrajujemo Lidlovo Lojtr’co domačih z novim naborom slovenskih izdelkov, ki bodo stalnica na policah naših trgovin, ter tako še nadalje sledimo svoji zavezi podpore trajnostnega razvoja in lokalne proizvodnje.