V Lidlu Slovenija smo ob uspešnem zaključku projekta Brkati november donirali 5.500 EUR Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet smo ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Tudi tokrat smo nagovarjali s sloganom: »Ne pozabi na jajca!«.
Z nakupom BIO jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše smo namreč v novembru, od vsake prodane škatle jajc namenili 10 centov Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. Z OnkoManom sodelujemo že tretje leto in letos smo naboru dobrodelnih izdelkov dodali še slovenske jedilne buče hokaido. Od vsakega prodanega kilograma smo prav tako donirali 10 centov v skupno donacijo OnkoManu.
V Lidlu Slovenija smo ob tem povedali: »S tem smo nagovarjali kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa je imel ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje. Kot je že v navadi, smo k dobrodelnosti povabili tudi sodelavce, Lidlovke in Lidlovce.«
Še posebej smo ponosni, saj smo z letošnjim AR filtrom in številnimi ambasadorji s tem sporočilom prišli do mladih, ki velikokrat prepozno odkrijejo bolezen. Pri moških, starih med 18 in 35 let, je namreč prav rak mod najpogostejše rakavo obolenje, tudi sicer pa je najbolj prisoten pri moških do 50. leta starosti. Zaskrbljujoče pa je predvsem to, da večina moških obišče zdravnika v precej poznem stadiju razvoja bolezni. Za zgodnje odkrivanje in s tem večjo ozdravljivost lahko moški ogromno naredijo sami – s preprosto, a dobro navado: samopregledovanjem.
V Lidlu Slovenija smo z različnimi eksternimi in internimi aktivnostmi zbrali 5.500 eur. Donacija bo pomagala pri razširjanju glasu o pomembnosti preventive in posledično zgodnjega odkrivanja rakavih bolezni. Statistike namreč kažejo, da moški še vedno premalo pozornosti posvečajo svojemu zdravju in preventivi.
Matej Pečovnik, predsednik društva OnkoMan je ob tem povedal: »V podjetju Lidl Slovenija so ponovno dokazali, da so zares družbeno odgovorno podjetje. Najlepša hvala za vsako sekundo, ki je bila namenjena našemu društvu in se iz srca zahvaljujem za vse.«
Več o letošnji dobrodelni akciji v sklopu brkatega novembra si lahko preberete tukaj.