Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

V ZLATEM SEPTEMBRU ZA JUNAKE 3. NADSTROPJA

Objavljeno:

10/09/2021

Deli:

September je mesec ozaveščanja o otroškem raku. Ozaveščevalni akciji se letos pridružujemo tudi v Lidlu Slovenija. Dobrodelne note pa tokrat ne bomo izvedli sami, ampak skupaj s slovenskim dobaviteljem Konditorjem. Od prodaje linških piškotov z Viki kremo, v posebej označenem pakiranju, bomo donirali v program društva Junaki 3. nadstropja.

V Sloveniji vsako leto za rakom zboli približno 80 otrok in mladostnikov, bolezen pa jih zaznamuje za vse življenje. Ne samo junake, temveč tudi njihove družine. V društvu Junaki 3. nadstropja z različnimi aktivnostmi še posebej pospešeno v septembru po vsej Sloveniji ozaveščajo o bolezni, s katero se soočajo številni otroci, hkrati pa s svojim delovanjem dajejo oporo družinam, ki se čez noč znajdejo v stiski.


Simbol otroškega raka je zlata pentlja, v društvu Junaki 3. nadstropja si želijo, da bi si jo v septembru pripelo čim več ljudi in jim tako izrazilo podporo. Ob tem je Urška Kolenc, predsednica društva Junaki 3. nadstropja, povedala: »V društvu si prizadevamo razširiti glas o otrocih z rakom, ki jim pravimo Junaki z veliko začetnico, čim širše. Hvaležni smo, da smo se povezali z Lidlom Slovenija, ki je našo idejo o zlatem izdelku takoj podprl. Na tak način želimo doseči in ozavestiti mnogo ljudi, ki jih sicer ne bi. V društvu smo si želeli, da bi bil zlati izdelek kakšna sladka stvar, saj gre navsezadnje za otroke. In tudi tu so nam v Lidlu skupaj s Konditorjem prisluhnili.« Več o sodelovanju so zapisali v blogu, ki ga najdete na tej povezavi.

Povezovanje s slovenskim dobaviteljem za dober namen

Izdelek, ki je odet v posebej označeno embalažo, so linški piškoti, polnjeni z vedno priljubljeno Viki kremo. V Lidlu Slovenija smo se namreč za to posebno donacijsko akcijo povezali s slovenskim dobaviteljem Konditorjem, piškoti pa so narejeni iz slovenskih jajc in moke. 30 centov od prodaje vsake škatle piškotov je namenjenih za Junake 3. nadstropja in njihovemu delovanju.

»V našem družinskem podjetju razumemo, kako pomembna je kvalitetna oskrba in še posebej moralna podpora. Prav zato nismo oklevali in smo se z veseljem pridružili tej humanitarni akciji. S svojo donacijo želimo vsaj malce olajšati boj našega največjega bogastva, otrok. Veseli smo takšnih povezovanj z Lidlom Slovenija, Junakom pa pošiljamo veliko ljubezni in spodbude,« je povedal Marko Bandelj, predstavnik podjetja Konditor.

»Veseli smo, ko se našim pobudam pridružijo slovenski dobavitelji in tako skupaj ustvarjamo boljši svet za naše najmlajše,« pravimo v Lidlu Slovenija, kjer pa to ni prvo sodelovanje z društvom Junaki 3. nadstropja. Spomnimo, da smo letos pomladi skupaj z Junaki 3. nadstropja odprli sobo zaupanja na hemato-onkološkem oddelku Pediatrične klinike v Ljubljani, ki je namenjena pogovorom med starši in zdravniki na oddelku najmlajših bolnikov z rakom. Nastala je v okviru donacije Deluxe, ki jo pripravljamo skupaj s kupci prazničnih premium izdelkov iz linije Deluxe.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija02. 11. 2023 By boljsisvet@lidl.si

ČAROBNI PRAZNIKI V LIDLU SLOVENIJA

V prazničnem času želimo v Lidlu pričarati posebne trenutke. Zato skupaj pričenjamo letošnjo praznično kampanjo, ki smo jo poimenovali »Čarobnost praznikov«. Akcijo najdete v naših trgovinah, na televiziji, družbenih omrežjih in v naši aplikaciji Lidl Plus.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija    Roza oktober02. 10. 2023 By boljsisvet@lidl.si

PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA S KRUHOM ROZA OKTOBER

Nova, že tretja sezona podkasta Ustvarimo boljši svet prinaša novosti: nove navdihujoče goste in znanja bosta odslej nabirali dve voditeljici - Tina Cipot in Urška Ahac. S podkastom bosta sledili njuni misiji za boljši svet: da ga ustvarimo v svojem najbližjem krogu, v svoji družini - z gibanjem, športom, povezovanjem in doživetji!
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Okolje    Za manj zavržene hrane29. 09. 2023 By boljsisvet@lidl.si

LIDL SLOVENIJA Z OZAVEŠČANJEM, OPTIMIZACIJAMI IN DONACIJAMI SKUPAJ S PARTNERJI ZA MANJ ZAVRŽENE HRANE

Danes obeležujemo mednarodni dan ozaveščanja o izgubah hrane in odpadni hrani. Ob tej priložnosti sta Lidl Slovenija in Skupina Etri v središču Ljubljane pripravila degustacijo jedi iz presežkov hrane, ki nastajajo v okviru inovativnega koncepta Mini tovarna. Lidl Slovenija poleg tega nadaljuje s svojimi prizadevanji na področju zmanjševanja količin zavržene hrane.
TOP