Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

V ZLATEM SEPTEMBRU ZA JUNAKE 3. NADSTROPJA

Objavljeno:

10/09/2021

Deli:

September je mesec ozaveščanja o otroškem raku. Ozaveščevalni akciji se letos pridružujemo tudi v Lidlu Slovenija. Dobrodelne note pa tokrat ne bomo izvedli sami, ampak skupaj s slovenskim dobaviteljem Konditorjem. Od prodaje linških piškotov z Viki kremo, v posebej označenem pakiranju, bomo donirali v program društva Junaki 3. nadstropja.

V Sloveniji vsako leto za rakom zboli približno 80 otrok in mladostnikov, bolezen pa jih zaznamuje za vse življenje. Ne samo junake, temveč tudi njihove družine. V društvu Junaki 3. nadstropja z različnimi aktivnostmi še posebej pospešeno v septembru po vsej Sloveniji ozaveščajo o bolezni, s katero se soočajo številni otroci, hkrati pa s svojim delovanjem dajejo oporo družinam, ki se čez noč znajdejo v stiski.


Simbol otroškega raka je zlata pentlja, v društvu Junaki 3. nadstropja si želijo, da bi si jo v septembru pripelo čim več ljudi in jim tako izrazilo podporo. Ob tem je Urška Kolenc, predsednica društva Junaki 3. nadstropja, povedala: »V društvu si prizadevamo razširiti glas o otrocih z rakom, ki jim pravimo Junaki z veliko začetnico, čim širše. Hvaležni smo, da smo se povezali z Lidlom Slovenija, ki je našo idejo o zlatem izdelku takoj podprl. Na tak način želimo doseči in ozavestiti mnogo ljudi, ki jih sicer ne bi. V društvu smo si želeli, da bi bil zlati izdelek kakšna sladka stvar, saj gre navsezadnje za otroke. In tudi tu so nam v Lidlu skupaj s Konditorjem prisluhnili.« Več o sodelovanju so zapisali v blogu, ki ga najdete na tej povezavi.

Povezovanje s slovenskim dobaviteljem za dober namen

Izdelek, ki je odet v posebej označeno embalažo, so linški piškoti, polnjeni z vedno priljubljeno Viki kremo. V Lidlu Slovenija smo se namreč za to posebno donacijsko akcijo povezali s slovenskim dobaviteljem Konditorjem, piškoti pa so narejeni iz slovenskih jajc in moke. 30 centov od prodaje vsake škatle piškotov je namenjenih za Junake 3. nadstropja in njihovemu delovanju.

»V našem družinskem podjetju razumemo, kako pomembna je kvalitetna oskrba in še posebej moralna podpora. Prav zato nismo oklevali in smo se z veseljem pridružili tej humanitarni akciji. S svojo donacijo želimo vsaj malce olajšati boj našega največjega bogastva, otrok. Veseli smo takšnih povezovanj z Lidlom Slovenija, Junakom pa pošiljamo veliko ljubezni in spodbude,« je povedal Marko Bandelj, predstavnik podjetja Konditor.

»Veseli smo, ko se našim pobudam pridružijo slovenski dobavitelji in tako skupaj ustvarjamo boljši svet za naše najmlajše,« pravimo v Lidlu Slovenija, kjer pa to ni prvo sodelovanje z društvom Junaki 3. nadstropja. Spomnimo, da smo letos pomladi skupaj z Junaki 3. nadstropja odprli sobo zaupanja na hemato-onkološkem oddelku Pediatrične klinike v Ljubljani, ki je namenjena pogovorom med starši in zdravniki na oddelku najmlajših bolnikov z rakom. Nastala je v okviru donacije Deluxe, ki jo pripravljamo skupaj s kupci prazničnih premium izdelkov iz linije Deluxe.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP